ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس نت فلیکس با کمک LG به بخش های دیگر جهان از جمله آسیا می آید

نت فلیکس سرویسی است که از طریق آن و با پرداخت اشتراک ماهانه، می توانید به فیلم های سینمایی یا سریال های تلویزیونی دسترسی پیدا کرده و در واقع تا زمانی که اکانت شما منقضی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

نت فلیکس سرویسی است که از طریق آن و با پرداخت اشتراک ماهانه، می توانید به فیلم های سینمایی یا سریال های تلویزیونی دسترسی پیدا کرده و در واقع تا زمانی که اکانت شما منقضی نشده، مجموعه ای گسترده از آنها را تماشا کنید بدون اینکه مجبور به خریدشان شوید.

در ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای غربی، این سرویس به شکل کامل جا افتاده است اما نت فلیکس تصمیم دارد تمرکز خود در سال ۲۰۱۶ را بر گسترش جهانی سرویس هایش قرار دهد و کاربران بسیاری را از سایر نقاط جهان را نیز به مشتریان خود اضافه کند.

در این میان باید اشاره کرد که کنفرانس خبری نت فلیکس در CES 2016 دقایقی پیش به پایان رسید و شرکت یاد شده خبر می دهد که با کمک کمپانی LG در پی افزایش کاربران خود به شکل جهانی خواهد بود.

مدیر عامل نت فلیکس خبر داد که آسیا، خاورمیانه، اروپای شرقی از بخش هایی هستند که در سال ۲۰۱۶ سرویس های این شرکت در آنها عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام نت فلیکس، این خدمات در واقع به ۱۳۰ کشور دیگر جهان عرضه خواهند شد. با این حال، با وجود آورده شدن نام LG، هنوز مشخص نیست این برند چگونه تصمیم دارد به نت فلیکس در ارائه خدماتش یاری رساند و این موضوعی است که در آینده نزدیک به آن اشاره خواهد شد.

با این همه، گفته می شود که به احتمال زیاد نت فلیکس تصمیم دارد در آینده، سرویس های خود را به شکل اشتراک های سالانه به کاربران بفروشد و این در حالیست که در ایالات متحده، مشتریان این سرویس قادر هستند این سرویس را به شکل ماهانه خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • من
    من | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    نتفلیکس الان تو ایران فعال شده و در دسترس قرار داره

  • Saafa
    Saafa | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    طرفای ایران پس نباید بیاد :))

مطالب پیشنهادی