ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش کنسول پلی استیشن 4 سونی به مرز 36 میلیون رسید

به نظر می رسد که تعطیلات کریسمس، فروشی فوق العاده را برای کمپانی ژاپنی سونی به همراه داشته و آن ها توانسته اند بیش از 5.7 میلیون واحد از کنسول نسل هشتمی خود را در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۶

به نظر می رسد که تعطیلات کریسمس، فروشی فوق العاده را برای کمپانی ژاپنی سونی به همراه داشته و آن ها توانسته اند بیش از 5.7 میلیون واحد از کنسول نسل هشتمی خود را در این ایام به فروش برسانند. با در نظر گیری واحدهای فروخته شده در بازه کریسمس، حالا فروش کلی کنسول پلی استیشن 4 از مرز 35.9 میلیون واحد عبور کرده و هم چنان می تازد.

کمپانی سونی که حالا به نوعی سردمدار صنعت بازی های ویدیویی و کنسول های خانگی به حساب می آید، اعلام کرده ارقام منتشر شده، تعداد واحدهای فروخته شده را نمایان می کنند و صرفا به واحدهایی که در اختیار خرده فروشان قرار گرفته، بسنده نشده است.

با در نظرگیری عملکرد نه چندان جالب سونی در فصل آخر سال 2015 و نیز عدم دسترسی به بازی های انحصاری، فروش 5.7 میلیون واحد از دستگاه پلی استیشن 4 در تعطیلات کریسمس، بسیار فوق العاده به نظر می رسد. فراموش نکنیم که این موضوع در حالی به وقوع پیوسته که مایکروسافت سه بازی محبوب هیلو 5، رایز آو توم ریدر و فورتزا موتوراسپورت 6 را در فصل آخر سال به عرضه رساند و حساب زیادی روی موفقیت آن ها باز کرده بود.

گذشته از این مسئله، سونی اعلام کرده که میزان افراد علاقه مند به خریداری اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس، رشد 60 درصدی را نسبت به سال پیش به خود دیده است. سرویس پلی استیشن پلاس به صورت ماهانه عناوینی را به رایگان در اختیار مشتریان سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا قرار می دهد. (برای اطلاعات بیش تر، این مقاله را مطالعه نمایید.)

ساعت 4.30 صبح امروز به وقت تهران، کمپانی سونی قرار است که کنفرانس خبری خود را در همایش CES امسال برگزار نماید و انتظار می رود که شاهد انتشار اطلاعات بیش تری درباره کنسول نسل هشتمی این شرکت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • دوست باشیم با هم
    دوست باشیم با هم | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    اینقدر دعوا نکنید دوستان.جفتشون خوب هستن تنها معیار انتخاب بین این دوتا سلیقه هست.از راحت بودن با کنترلر یا بازی های انحصاری

  • Nima
    Nima | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    راستش من اصلا نمیدونم چرا اینقدر خودتونو خسته میکنید :/ الان مثلا هی بگین مایکرو ضعیفه یا به ps نمیرسه سونی به شما یه ps4 دیگه مجانی میده ؟ یا شاید vr ؟ یا برعکس واقعا این بحث ها بیهودست
    هر کنسولی که داریم باید بشینیم بازی کنیم لذت ببریم
    دیگه حالا یکیش از اون یکی بیشتر فروخته به ما چه اصلا
    خوب من برم ادامه بازی ? ولی جدی اینطوری درست نیست

  • نیما
    نیما | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    ها ها پلی ایستیشن درو میکنه ایکس باکسو میاد جلو...اخی قوطی حلبی بیچاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی