ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی هندی کم و اکشن کم جدید خودش را در CES 2016 معرفی کرد

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته سونی با محصولاتی همچون A7R II و A7S II توانست بازار دوربین های بدون آینه را به صورت کامل تصاحب نماید و امروز این شرکت در CES 2016 تلاش دارد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۵۳

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته سونی با محصولاتی همچون A7R II و A7S II توانست بازار دوربین های بدون آینه را به صورت کامل تصاحب نماید و امروز این شرکت در CES 2016 تلاش دارد تا با به روز رسانی دوربین های فیلمبرداری و اکشن کم هایش حواس عموم را به این دست از تولیداتش معطوف نماید.

هندی کم جدید این شرکت با نام FDR-AX53 اکنون قادر است ویدئوهای 4K تهیه کرده و با لنز Zeiss خود زوم اپتیکالی ۲۰X را برای کاربر فراهم کند. ضمناً این دوربین با فناوری Optical SteadyShot به کاربران خود اطمینان می هد که در ویدئوهای تهیه شده توسط آن خبری از لرزش و تصاویر نامفهوم و مات نخواهد بود.

شرکت سازنده برای بالا بردن کیفیت صدای ویدئوها میکروفون هایی را در قسمت های مختلف بدنه تعبیه کرده که هر یک زاویه ای متفاوت دارند و علاوه بر این ویژگی تهیه ویدئوهای اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز در دسترس قرار دارد. گفتنی است FDR-AX53 از ماه مارس و با قیمتی ۹۹۹ دلاری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

sony-as50freezeproof-mid

در زمینه ی اکشن کم ها هم سونی از محصول دیگری با نام «HDR-AS50R» رونمایی به عمل آورده که بازهم از تکنولوژی لرزشگیری SteadyShot بهره مند بوده، به لنز فوق عریض تجهیز گشته، از وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند، سنسوری ۱۱ مگاپیکسلی دارد و می تواند ویدئوهای ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و تایم لپس 4K ضبط نماید.

این اکشن کم از اواسط فوریه با هزینه ای ۳۵۰ دلاری عرضه می شود و خریدارانش قادر خواهند بود از آن در عمق ۶۰ متری آب استفاده کنند، ضمناً شاید مهم ترین ویژگی اش ارائه ی تنظیمات دستی برای ثبت ویدئوها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کامران
    کامران | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    عجب چیزی

مطالب پیشنهادی