ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Haier از یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی به عمل آورد

در حاشیه نمایشگاه CES 2016، امروز شرکت Haier نیز از یک تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ پرده برداشت. این تبلت HaierPad W1225P نام دارد و به نمایشگری ۱۲.۲ اینچی با پنل IPS و رزولوشن تمام اچ دی مجهز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۰

در حاشیه نمایشگاه CES 2016، امروز شرکت Haier نیز از یک تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ پرده برداشت. این تبلت HaierPad W1225P نام دارد و به نمایشگری ۱۲.۲ اینچی با پنل IPS و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده است. جدا از نمایشگر، مهم ترین بخش را می توان پردازنده تبلت جدید هایر دانست که به نسل ششم از سری چیپ های پردازشی ارائه شده از سوی اینتل مجهز شده است.

شرکت مورد بحث همچنین چهار گیگابایت رم را برای این دستگاه در نظر گرفته که می توان گفت برای یک محصول ویندوزی، عملکردی معمولی را به همراه خواهد داشت.

ضخامت HaierPad جدید به ۸.۹ میلیمتر می رسد در حالی که وزنش، برابر با ۸۵۰ گرم است. شرکت سازنده، برای این محصول یک داک کیبورد را نیز در نظر گرفته که با استفاده از آن، این تبلت تقریبا کارایی لپ تاپ ها را نیز پیدا می کند.

در کناره های محصول یاد شده، می توان پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و البته یک درگاه برای اضافه کردن کارت های حافظه جانبی را مشاهده کرد. البته نکته منفی اینجاست که این درگاه، صرفا می تواند تا کارت های حافظه ۳۲ گیگابایتی را شناسایی کند.

باتری این تبلت نیز ۸۵۰۰ میلی آمپر حجم داشته و یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. در نهایت گفتنی است که شرکت Haier، این تبلت را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. در حال حاضر گفته شده که ابتدا، HaierPad W1225P برای بازار اروپا با قیمت ۸۴۹ دلار عرضه خواهد شد که البته این قیمت، به همراه داک کیبورد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rz@
    Rz@ | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    یعنی حالم گرفته شد دیگه رو رم ریدر هم محدودیت مموری بزنن خب کاریش این مموری رو بخونه نه اینکه که بگن تا ابنقد تا اونقد بخونه باید هر مموری باشه بخونتش ... این چه وضعیعذاین چه وضعیه

مطالب پیشنهادی