ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فولکس واگن از یک سیستم سرگرمی تازه در خودروی e-Golf Touch خود پرده برداشت

فولکس واگن در CES امسال، نسل جدیدی از سیستم های سرگرمی پیشرفته خود را در خودرویی به نام  e-Golf Touch به نمایش گذاشت؛ جالب ترین بخش ماجرا اینجاست که e-Golf یک خودروی واقعیست و بسیاری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

فولکس واگن در CES امسال، نسل جدیدی از سیستم های سرگرمی پیشرفته خود را در خودرویی به نام  e-Golf Touch به نمایش گذاشت؛ جالب ترین بخش ماجرا اینجاست که e-Golf یک خودروی واقعیست و بسیاری از تکنولوژی های به نمایش در آمده در آن به زودی روی خودروهای تولیدی این شرکت پیاده سازی می شوند.

این ماشین را می توان نسخه جایگزینی برای Golf R Touch دانست که همراه با تکنولوژی هایی آینده نگرانه سال گذشته رونمایی شد.

مدل امسال در برگیرنده یک نمایشگر 9.2 اینچی است که از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند و در نتیجه می توانید مواردی نظیر کم و زیاد کردن صدای سیستم سرگرمی ماشین را برای آن تعریف نمایید.

امکان شارژ بیسیم دستگاه های موبایل هم برای سرنشینان جلو و هم مسافران صندلی های عقب فراهم است و علاوه بر این یک پورت USB Type-C هم برایش در نظر گرفته شده که با توجه با غایب بودن پورت USB در محصولات فولکس واگن می توان آن را اقدامی انقلابی خواند.

این موارد اما همگی در زمره امکاناتی هستند که تقریبا هر جایی می شود پیدایشان کرد و شاید جالب ترینشان قابلیتی به نام تقویت صدا باشد. به لطف این ویژگی، تعدادی میکروفون برای راننده و فرد کناری اش در نظر گرفته شده و اسپیکرهایی هم برای مسافران صندلی های تعبیه گردیده تا به راحتی بتوانند با یکدیگر محاوره داشته باشند.

این ماشین قابلیت های متعدد دیگری هم دارد که از طریق یک تبلت متصل به شبکه وای فای قابل کنترل است و مزایای آن بیشتر برای مسافران عقب است که دوست دارند گاهی اوقات موج رادیو را عوض کنند.

قابلیت دیگر Personalization 2.0 است که به سرنشینان امکان می دهد ماشین را براساس تنظیماتی که در داخل فضای کلاود ذخیره کرده اند تغییر دهند و این ویژگی بیشتر برای سفرهای اشتراکی می تواند مناسب باشد.

e-Golf Touch همچنین از یک سیستم کنترل صوتی بهره می برد که با صدای کاربر فعال می شود؛ بدان معنا که برای ارائه یک فرمان نیازی به فشردن دکمه فیزیکی روی آن نیست و می توانید صرفا با گفتن جمله Hello Volkswagen آن را فعال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    آیا از سیستم های مخصوص خودرو اپل و گوگل اندروید Auto پشتیبانی می کنه؟

مطالب پیشنهادی