ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت مشغول توسعه پروژه ای مخفی تحت عنوان Beihai است

با سرک کشیدن در آگهی های استخدام کمپانی های بزرگ، می توان به پروژه های مخفی که در حال انجامش هستند پی برد. به عنوان مثال، وبسایت نئووین سال گذشته از همین طریق توانست به تصمیم مایکروسافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

با سرک کشیدن در آگهی های استخدام کمپانی های بزرگ، می توان به پروژه های مخفی که در حال انجامش هستند پی برد. به عنوان مثال، وبسایت نئووین سال گذشته از همین طریق توانست به تصمیم مایکروسافت برای پورت کردن کورتانا به ویندوز پی ببرد.

امروز مری جو فولی، نویسنده وبسایت ZDNet از طریق توئیت یوزری به نام @h0x0d به چند آگهی استخدام جدید در وبسایت مایکروسافت پی برده که ظاهرا به یک پروژه مخفی به نام Project Beihai مرتبط هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بر خلاف تصور اکثر افراد که این اسم رمز را منتسب به یک بازی ویدئویی می دانستند، منابع آگاه به فولی گفته اند که Beihai یک اپلیکیشن ویندوز خواهد بود که در حال حاضر توسط تیم Windows Apps Studio و به رهبری کودو تسونادا، نایب رئیس مایکروسافت در حال توسعه است.

مضاف بر این، پروژه جدید قرار است که با هولولنز هم سازگار باشد، اما اختصاصا برای آن طراحی نشده و می توان در دیگر دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 هم از آن بهره گرفت.

در این آگهی استخدام  ردپای هولولنز را به وضوح می توان دید. مایکروسافت در آن از احتیاجش به یک مدیر برنامه برای تیمی سخن گفته که "در حال حاضر روی ساخت نرم افزارهای سه بعدی برای تمام دستگاه ها از جمله موبایل، تبلت، رایانه های رومیزی و هولولنز متمرکز شده اند."

به غیر از این آگهی، در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد پروژه Beihai در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر فعلا باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    اونقدر مطالب زیاده وقت نمیشه بخونیم و کامنت بذاریم

مطالب پیشنهادی