ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون بلوتوثی AF250 از برند Audiofly معرفی شد

در روزگاری به سر می بریم که رفته رفته تلویزیون های 4K در حال بدل شدن به یک استاندارد هستند و تلفن های هوشمند نیز به سمت ارائه ی چنین رزولوشنی پیش می روند. با ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۲۰

در روزگاری به سر می بریم که رفته رفته تلویزیون های 4K در حال بدل شدن به یک استاندارد هستند و تلفن های هوشمند نیز به سمت ارائه ی چنین رزولوشنی پیش می روند. با بالا رفتن کیفیت تصاویر در این دستگاه ها کیفیت پخش صدا نیز در آنها افزایش می یابد و بر حسب پهنای باند بیشتری که کاربران در اختیار دارند حالا بسیاری از آنها متمایل به این موضوع هستند که موسیقی و اصوات را با رزولوشنی بسیار بالا و مشابه چیزی که در درون استودیوها می شود تجربه کرد بشنوند.

برای گوش سپردن به صدا با چنین کیفیتی نیازمند هدفون ها و اسپیکرهایی کارا و توانمند هستید و در اینجاست که ارزش برندی همچون «Audiofly» رفته رفته نمایان می شود. شرکت استرالیایی Audiofly کار خودش را با تولید مانیتورهای درون گوشی ویژه هنرمندان که روی صحنه کاربرد دارند شروع کرد و چندی بعد خط تولیدش را گسترش داد و اقدام به ساخت چندین مدل ایرفون و همچنین هدفون AF240 کرد.

این کمپانی حالا و در جریان CES 2016 از اولین هدفون بلوتوثی اش با نام AF250 پرده برداشته است. دیوایسی کاملاً بی سیم که از بلوتوث ۴.۱ و aptX پشتیبانی به عمل می آورد، با یکبار شارژ ۲۵ ساعت قابل استفاده خواهد بود و با قرار گرفتن روی گوش کاربر حالتی مناسب فرم سر او پیدا کرده تا بهترین و راحت ترین تجربه ی ممکن برای وی رقم بخورد.

ناگفته نماند گوشی های هدفون مورد بحث از جنس پلی کربنات و قابل تعویض بوده و هد بند آن نیز فلزی است که برای راحتی بیشتر توسط لایه ای از چرم پوشانده شده. دیو تامپسون، مدیر عامل Audiofly، در رابطه با محصول جدیدشان اظهار داشته «ما با AF250 قصد داشتیم دیوایسی کارا و خوش ساخت را در دسترس عموم قرار دهیم که کیفیت صدای فوق العاده ای داشته و در بین هدفون های بلوتوثی که تا به امروز عرضه شده بی همتا باشد.»

این هدفون قرار است به زودی و با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

Aduiofly-AF250-CES-2016-1 Aduiofly-AF250-CES-2016-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی