ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پرچمدار گیمینگ MSI با فناوری رهگیری حرکت چشم به روز رسانی می شود

برای کسانی که به دنبال یک لپتاپ گیمینگ بزرگ و قدرتمند هستند، GT72 Dominator از شرکت MSI همیشه گزینه ی شاخصی بوده است. Dominator همیشه به بدنه ی قوی، قطعات قدرتمند، بلندگوهای خوب و کیبورد فوق ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۴

برای کسانی که به دنبال یک لپتاپ گیمینگ بزرگ و قدرتمند هستند، GT72 Dominator از شرکت MSI همیشه گزینه ی شاخصی بوده است. Dominator همیشه به بدنه ی قوی، قطعات قدرتمند، بلندگوهای خوب و کیبورد فوق العاده اش معروف بوده، اما هیچ وقت مشخصه ی غیر منتظره ای برای مخاطبان خود به ارمغان نیاورده است.

حالا این وضع تغییر کرده است. MSI اواخر همین ماه، دامینیتور را با یک ابزار جالب و جدید به روز رسانی خواهد کرد: یک دوربین داخلی جدید مجهز به فناوری تشخیص حرکت چشم.

این دستگاه قبلاً هم معرفی شده؛ MSI سال گذشته نمونه ی اولیه ی لپتاپ دامینیتور مجهز به این فناوری را در تایوان به مخاطبان خود نشان داد. اما عملکرد آن نسبی بود و این در حالی است که استفاده از این فناوری برای گیمینگ، در صورتی که درست عمل نکند آزاردهنده است.

در آن زمان کنترل زاویه ی دید بازی اسسینز کرید تنها با نگاه کردن به نمایشگر با مشکلاتی همراه بود، اما مثلاً لاگین کردن به ویندوز با همین فناوری نسبتاً به سادگی انجام می گرفت. باید در نظر داشت که این فناوری پتانسیل بالایی دارد، حتی اگر در حال حاضر طرفدران محدودی داشته باشد.

فناوری مذکور حالا که به طور رسمی در دسترس قرار می گیرد، طرفداران بیشتری را هم به سوی خود جذب خواهد کرد. MSI می گوید GT72S Tobii اواخر همین ماه برای خرید در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و نسخه ی مخصوص بازی Tom Clancy's The Division را نیز به همراه خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    چقدر تو این یکی نمایشگاه آل این وان ها و لپ تاپ ها و کیس ها و سایر لوازم جانبی مربوط به گیمینگ زیادن

مطالب پیشنهادی