ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Razer وب کمی به نام Stargazer معرفی کرده که مخصوص گیمرهاست

استفاده از وب کم های مستقل و جدا از کامپیوتر چیزی نیست که هر تیپ کاربری را خشنود کند اما کمپانی Razer در نمایشگاه CES امسال نمونه ای از این دیوایس ها را تولید نموده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۹

استفاده از وب کم های مستقل و جدا از کامپیوتر چیزی نیست که هر تیپ کاربری را خشنود کند اما کمپانی Razer در نمایشگاه CES امسال نمونه ای از این دیوایس ها را تولید نموده که ویژگی های خاصی را داراست و می تواند توجه های بسیاری را به خود جلب نماید.

محصول مورد بحث که Stargazer نام دارد، دوربین RealSense SR300 کمپانی اینتل را در خود جای داده و این دوربین نیز رزولوشن 720p داشته و با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم برداری می نماید که برای بازی های ویدئویی مدرن مناسب خواهد بود. همچنین قابلیت ضبط تصویر با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه نیز دارد که بیشتر برای انجام ویدئو کنفرانس ها کارائی خواهد داشت. همچنین باید اشاره کنیم که دیوایس یاد شده، سه ویژگی خاص دارد و به نظر می رسد برای استریمرها، گیمرها و کاربران ویندوز 10 کاملا مناسب باشند.

در همین راستا باید بگوئیم که اگر از کاربران Twitch (پلتفرم استریم ویدئو که متعلق به آمازون است) باشید، حتما تعداد زیادی استریمر دیده اید که از صفحه های سبز برای حذف فضای پیرامون خود استفاده می نمایند. این یک ترفند رایج در میان کاربران محسوب می گردد اما Stargazer ریزر به لطف وجود دوربین و نرم افزار مربوطه این کار را به صورت خودکار صورت می دهد. این وب کم به گونه ای است که هر فردی در مقابل دوربین او قرار بگیرد این ترفند را برای تصویر او پیاده سازی می نماید.
دومین ویژگی بسیار جالب این دستگاه این است که با استفاده از دوربین RealSense قابلیت تشخیص حرکات بدن فرد را دارد. به این صورت که 78 نقطه از صورت و 22 نقطه از هر کدام از دست های کاربر را می تواند تشخیص داده و بر اساس حرکات فرد، اپلیکیشن های مورد نظر را برای او اجرا نماید یا مثلا با حرکت چشم کاربر، قفل کامپیوتر را برایش باز کند. (البته فقط باید کاربر ویندوز 10 باشید که چنین امکانی برایتان مهیا باشد زیرا دوربین ذکر شده فقط با این نسخه از ویندوز سازگاری دارد.)

کمپانی Razer اعلام نموده که وب کم Stargazer خود را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد نمود. شاید این برچسب قیمت برای یک وب کم زیاد به نظر برسد اما اگر گیمر یا استریمر باشید بدون شک داشتن این دیوایس برایتان مناسب تر خواهد بود و از هزینه های اضافی همانند خرید صفحه های سبز برای حذف پس زمینه تصاویر، خلاص خواهد نمود.

 

p1010177-1-w600

p1010183-1-w600

p1010185-1-w600

p1010187-1-w600

razerstargazerhandson1_1020.0-w600

razerstargazerhandson2_1020.0-w600

razerstargazerhandson3_1020.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی