ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کوالکام تایید کرد: موبایل Le Max Pro از Letv، اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰

کنفرانس خبری کوالکام اکنون در CES 2016 در حال برگزاری است و دقایقی پیش مدیر اجرایی این شرکت، آقای Steven Mollenkopf به شکل رسمی عنوان نمود که کمپانی چینی Letv، اولین سازنده ای خواهد بود که از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۱

کنفرانس خبری کوالکام اکنون در CES 2016 در حال برگزاری است و دقایقی پیش مدیر اجرایی این شرکت، آقای Steven Mollenkopf به شکل رسمی عنوان نمود که کمپانی چینی Letv، اولین سازنده ای خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۲۰ در موبایل جدیدش استفاده می کند.

به گفته آقای Mollenkopf، نام این تلفن هوشمند نیز «Le Max Pro» خواهد بود. گفتی است که در کنار اسنپدراگون ۸۲۰، شرکت Letv قصد دارد از استاندارد وای-فای 802.11ad نیز بهره گیرد چرا که اسنپدراگون ۸۲۰، پشتیبانی از این استاندارد را نیز به ارمغان می آورد.

qualcomm-snapdragon-820-letv-le-max-pro-10-980x420

وی همچنین در میان صحبت هایش، از قدرت سنسور اثر انگشت کوالکام موسوم به SenseID سخن گفت. این سنسور بر خلاف نمونه های کنونی که اپتیکال هستند، به شکل مافوق صوت اثر انگشت اشخاص را شناسایی می کند. به همین دلیل، سازنده می تواند آن را زیر فلز یا شیشه قرار دهد.

در این بین گفته شده که سنسور اثر انگشت تلفن همراه Le Max Pro نیز از نوع SenseID است تا دقت و سرعت بالاتری را برای کاربران به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی