ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری های Smartech بلک اند دکر قادرند تلفن هوشمند شما را هم شارژ کنند

برای اینکه در پروژه های ساختمانی ابزار کارتان همیشه آماده به کار باشد، مسلما به چند باتری اضافی نیاز دارید. کمپانی سازنده ابزار آلات بلک اند دکر با توجه به همین موضوع، باتری هایی طراحی کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

برای اینکه در پروژه های ساختمانی ابزار کارتان همیشه آماده به کار باشد، مسلما به چند باتری اضافی نیاز دارید. کمپانی سازنده ابزار آلات بلک اند دکر با توجه به همین موضوع، باتری هایی طراحی کرده که می توانند با موبایلتان از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کنند و وضعیت لحظه ای شارژ خود را از طریق یک اپلیکیشن موبایل به گوش شما برسانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سری جدید باتری های کمپانی بلک اند دکر Smartech نام دارند که قرار است تا ژوئن سال جاری و با قیمت 69 دلار به همراه ابزار آلات این کمپانی یا به طور جداگانه به فروش برسند.

همانطور که گفتیم، این باتری ها می توانند با اپلیکیشن موبایل بلک اند دکر از طریق بلوتوث در تعامل بوده و وضعیت شارژ خود را به اطلاع کاربر برسانند. در صورتی که شارژ باتری رو به اتمام باشد، اپلیکیشن از طریق یک اعلان این موضوع را به گوش شما خواهد رساند. حتی اگر ابزارتان را در شلوغی محیط کار گم کنید، با استفاده از این قابلیت و مراجعه به اپلیکیشن می توانید مجددا آن را بیابید.

tvqg3hrj8g2kedveak8m

ضمنا وقتی که روز کاریتان به اتمام رسید، با مراجعه به اپلیکیشن بلک اند دکر می توانید باتری ها را به طور کامل غیر فعال کرده تا برای روز بعدی اندکی انرژی ذخیره کنید.

همچنین به خاطر این که این روزها در ساختمان سازی، اسمارت فون ها اهمیتی برابر با ابزاری مثل دریل و اره برقی یافته اند، بلک اند دکر به باتری های جدیدش یک پورت USB هم اضافه کرده که از طریق اپلیکیشن فعال شده و از آن می توان برای شارژ کردن تلفن های هوشمند هم استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی