ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اکشن کم Activeon Solar X آشنا شوید

شاید شبیه به یک توستر پرنده باشد اما در حقیقت این یک اکشن کمرا به نام Activeon Solar X است که می تواند تصاویر 4K اولترا اچ دی با وضوح ۲۱۶۰ پیکسل را از طریق ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۰

شاید شبیه به یک توستر پرنده باشد اما در حقیقت این یک اکشن کمرا به نام Activeon Solar X است که می تواند تصاویر 4K اولترا اچ دی با وضوح ۲۱۶۰ پیکسل را از طریق لنز زاویه باز به همراه گشودگی دریچه لنز f2.4 به ثبت می رساند و زمان استراحت هم می تواند با استفاده از نور خورشید، خود را شارژ کند.

این اکشن کمرا در ماه مارس سال جاری با قیمت ۴۳۰ دلار (۶۰۰ دلار استرالیا یا ۲۹۵ پوند بریتانیا) به همراه یک بسته به نام X Station عرضه خواهد شد. پنل های خورشیدی نیز در کنار آن قرار دارند و زمانی که بخواهید دستگاه را شارژ کنید آن ها را گشوده و زیر نور می گذارید.

132

با بهره گیری از فناوری Burst Speed Charging، این دوربین در عرض ۳۰ دقیقه، از ۰ تا ۸۰ درصد پر می شود، آن هم فقط زیر نور خورشید. با این حال، ۳۰ دقیقه دیگر به طول می انجامد تا باتری دستگاه صد در صد پر شود. خود دوربین به تنهایی می تواند دو ساعت تصویربرداری کند و اگر X Station با خود به همراه داشته باشید، ۴ ساعت دیگر به این زمان افزون می گردد.

ظاهر دستگاه بسیار زیبا و درخشنده است و با استفاده از نمایشگر لمسی ۲ اینچی که در قسمت پشتی آن قرار دارد، می توانید تصویری که مشغول ضبط آن هستید را تماشا کنید. یک وای-فای داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده تا تصاویر خود را روی ابزارهای iOS و اندرویدی خود منتقل کنید تا به سرویس های ابری Activeon منتقل شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SAEID
    SAEID | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    سلام معذرت میخوام بی ربطه یه سوال دارم از دوستان اهل عکاسی
    تو اکثر عکسای نجومی تو اطلاعاتش نوشته سرعت شاتر 130 min یا بیشتر اما من دوربینی ندیدم ک بیشتر از ۳۰ ثانیه شاترش باز بمونه حالا اینا دوربینای خاصی هستند یا پروگرامی چیزی باید بشون اضافه کرد ممنون میشم جواب بدید

مطالب پیشنهادی