ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Empire EVS آشنا شوید؛ ماسکی هوشمند مخصوص بازی پینت بال

ریکان یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید عینک های هوشمند و نمایشگرهای فرانما (HUD) فعالیت دارد و در سال گذشته میلادی توسط اینتل خریداری شد. امسال این کمپانی در نمایشگاه CES نوعی نمایشگر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۶

ریکان یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید عینک های هوشمند و نمایشگرهای فرانما (HUD) فعالیت دارد و در سال گذشته میلادی توسط اینتل خریداری شد. امسال این کمپانی در نمایشگاه CES نوعی نمایشگر سربالا برای دوستداران بازی پینت بال به نمایش گذاشته که قابلیت های هوشمندی در خود دارد.

این موسسه همانند همکاری ای که قبلا با Oakley برای تولید عینک های ورزشی Airwave داشت، این بار نیز با مشارکت کمپانی Empire Paintball به تولید Empire EVS اقدام نموده است.

به ادعای موسسه سازنده، این نمایشگر اطلاعات مربوط به بازی پینت بال همانند شمارش تعداد مهمات، نقشه زمین و موقعیت مکانی هم تیمی ها را به کاربر نمایش می دهد. در مورد مشخصات فنی آن نیز باید بگوئیم، سیستم عامل اندروید، چیپست دو هسته ای با فرکانس یک گیگاهرتز، بلوتوث نسخه 4.0 و فناوری های وای فای و GPS دارد. همچنین این ماسک با لنزهای دو جداره همراه است تا از بخار گرفتن نمایشگر آن جلوگیری نماید.

هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این دیوایس خبری اعلام نگشته اما با توجه به اینکه Airwave این شرکت حدود 649 دلار و عینک هوشمند Snow2 به تنهایی 399 دلار قیمت دارد، می توان حدس زد شاید ماسک محافظ و هوشمند Empire EVS با قیمت 500 دلاری روانه بازار بشود.

evs-recon-heads-up-display-1-1-w600

evs-recon-heads-up-display-2-1-w600

evs-recon-heads-up-display-3-1-w600

evs-recon-heads-up-display-4-1-w600

user-interface-field-map-live-1-w600CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    عجب چیزای عجیب و غریبی در CES 2016 رونمایی میشه مثل همین.

مطالب پیشنهادی