ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Kangaroo آشنا شوید؛ یک رایانه 99 دلاری پرتابل و مبتنی بر ویندوز 10

کمپانی InFocus که قبلا در اکتبر 2015 از یک رایانه پرتابل به نام Kangaroo پرده برداری کرده بود، امروز و در نمایشگاه CES آن را در معرض عموم قرار داد. این رایانه کوچک در نظر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۰

کمپانی InFocus که قبلا در اکتبر 2015 از یک رایانه پرتابل به نام Kangaroo پرده برداری کرده بود، امروز و در نمایشگاه CES آن را در معرض عموم قرار داد. این رایانه کوچک در نظر اول ممکن است شما را به یاد یک SSD پرتال بیندازد، اما در سخت افزارش یک پردازنده اتم اینتل، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه مشاهده می شود. این امکانات برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 کافی هستند، و این دقیقا همان کاری است که Kangaroo برایش طراحی شده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Kangaroo برای کارهای ابتدایی طراحی شده، بنابراین نباید از آن انتظار پردازش ویدئو، مالتی تسکینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین را داشته باشید.

طبق تستی که توسط نویسندگان وبسایت منبع با این رایانه پرتابل انجام گرفته، به نظر می رسد که پای Kangaroo اندکی در زمینه پردازش گرافیکی می لنگد. ظاهرا این رایانه پرتابل به خوبی از پس نمایش ویدئوها بر می آید، اما برای کارهای دیگر پردازنده اتم آن شدیدا به تقلا می افتد.

اما در عوض، باتری خوب یکی از مزایایی است که با خرید این رایانه پرتابل بدست می آورید. باتری Kangaroo می تواند تا چهار ساعت دوام بیاورد که نسبت به نمونه های مشابه، زمان بهتری است.

اما بزرگترین سورپرایز Kangaroo شاید قیمت بسیار ارزان 99 دلاری اش باشد. از دیگر امکانات این کامپیوتر پرتابل دو درگاه USB، یک درگاه HDMI و امکان اتصال آن به آیپد برای نمایش ویندوز 10 روی آن هستند.

در مجموع، به نظر می رسد که استفاده از Kangaroo به مراتب از قابلیت Continuum ویندوز 10 مقرون به صرفه تر باشد. برای استفاده از Continuum حتما باید از یک موبایل مبتنی بر ویندوز 10 استفاده کنید، اما این رایانه کوچک می تواند به آسانی به هر مانیتور، کیبورد و ماوسی متصل شود.

اگر برای راه اندازی کارهای ضروری تان به یک رایانه مبتنی بر ویندوز احتیاج دارید، شاید Kangaroo با قیمت مناسبش بتواند یکی از بهترین گزینه هایتان باشد.

kangaroo_connected

kangaroo_fingerprint

kangaroo_separated

kangaroo_small

kangaroo_together

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی