ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه لیزری iGrow می تواند رشد موهای شما را افزایش دهد

نمایشگاه CES 2016 مملو از گجت های هوشمندی است که می توانند در جنبه های مختلف زندگی به کمک انسان بیایند. به عنوان مثال بعضی از آنها قادرند به طرز اعجاب آوری شما را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۱

نمایشگاه CES 2016 مملو از گجت های هوشمندی است که می توانند در جنبه های مختلف زندگی به کمک انسان بیایند. به عنوان مثال بعضی از آنها قادرند به طرز اعجاب آوری شما را به دوران جوانی تان برگردانند؛ زمانی که موی بیشتری روی سرتان داشتید.

کمپانی Apira Science دستگاه جدیدش را دقیقا برای همین منظور طراحی کرده. iGrow یک کلاه ویژه است که از طریق تابش اشعه لیزر روی پوست سر، می تواند باعث افزایش رشد مو در هر دو جنس زن و مرد شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.  

وقتی که iGrow را روی سرتان بگذارید، ظاهر عجیب و غریبی پیدا می کنید. اما توجه داشته باشید که این یک وسیله زینتی نیست، بلکه ابزاریست که جنبه درمانی دارد و بهتر است که از آن در خانه و در خلوتتان استفاده کنید.

برای رفع نگرانی شما بابت اثرات سوء لیزرهای iGrow، باید بگوییم که دستگاه مورد بحث قبلا مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته، بنابراین لازم نیست هنگام استفاده از آن بابت از دست رفتن همان چهار تار مویی که روی سرتان مانده نگران باشید!

LED های طبی و دیودهای لیزری به کار رفته در ساختار iGrow از خود طول موج هایی ساطع می کنند که ثابت شده می توانند در تحریک رشد موها موثر واقع گردند. ضمنا در هر بار استفاده از iGrow کافیست آن را به مدت 25 دقیقه روی سرتان بگذارید.

iGrow همچنین برای رفع تمام نگرانی های مشتریان، یک گارانتی شش ماهه هم در نظر گرفته تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به کارخانه سازنده اش برگردانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    اینو تو ces پارسالم آورده بودن مث که هر سال باید بیارن بزارنش اونجا به عنوان دکور

مطالب پیشنهادی