ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردیابی وسایل از طریق Amazon Echo
تکنولوژی

ردیاب Alexa با اتصال به بلندگوی هوشمند Amazon Echo به شما در یافتن وسایل گمشده تان یاری می رساند

ردیاب های دیجیتال را نیز باید به لیست در حال گسترش گجت های هوشمند افزود. در نمایشگاه امسال CES شاهد معرفی چندین ردیاب و مکان یاب مختلف با کاراهایی های متفاوت بودیم. یکی از جدیدترین این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۰

ردیاب های دیجیتال را نیز باید به لیست در حال گسترش گجت های هوشمند افزود. در نمایشگاه امسال CES شاهد معرفی چندین ردیاب و مکان یاب مختلف با کاراهایی های متفاوت بودیم. یکی از جدیدترین این محصولات ردیاب Alexa است که با اتصال به اسپیکر هوشمند Amazon Echo می تواند در یافتن وسایل گمشده به شما کمک کند.

شما می توانید از Alexa بپرسید که وسیله مورد نظر شما در کجا قرار دارد. سیستم صوتی هوشمند مبتنی بر Amazon Echo به شما خواهد گفت چیزی که به دنبالش هستید در کجای خانه قرار دارد. البته برای این کار می بایست از Atlas plugs برای نقشه برداری منزل خود بهره برده باشید.

شما می توانید یک تگ ردیابی Bravo tag را به لوازمی که احتمال گم شدنشان زیاد است متصل کنید، تا وقتی از سیستم Alexa محل آن را بپرسید، صدای پخش شده از اسپیکر به شما خواهد بگوید که مثلاْ کلید در اتاق پذیرایی قرار دارد.

trackr-promo

این سیستم ردیابی همچنین یک نرم افزار اختصاصی برای تلفن همراه دارد که با کمک آن می توانید مشخص کنید موقعیت شی مورد نظر نسبت تلفن همراه شما در هر لحظه چیست.

هر Bravo tags قیمتی برابر با ۲۹ دلار دارد که نسبت به موارد مشابهی چون Atlas plugs (باقیمت ۳۹ دلار) مقرون به صرفه به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    اگر برای گم شدن جوراب هم یک فکری بکنن عالی میشه ...

مطالب پیشنهادی