ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Razer Nabu Watch معرفی شد

ریزر همواره برند خاصی بوده و در تولید هر محصولی، وسواسی بیش از حد به خرج می دهد تا امضای خود را پای هر کاری حفظ کند. در نمایشگاه CES 2016، ریزر از اولین ساعت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۰

ریزر همواره برند خاصی بوده و در تولید هر محصولی، وسواسی بیش از حد به خرج می دهد تا امضای خود را پای هر کاری حفظ کند. در نمایشگاه CES 2016، ریزر از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت که Nabu Watch نام دارد و البته، هیچ شباهتی به ساعت های هوشمندی که ما می شناسیم ندارد.

ریزر قصد دارد با استفاده از این ساعت، بسیاری از مشکلات مطرح این محصولات نظیر عمر باتری اندک را برطرف سازد. راه حل، به کارگیری دو نمایشگر و دو باتری است.

razer-nabu-watch-5

Razer Nabu Watch یک ساعت تمام دیجیتال است که نمایشگری متفاوت نسبت به ساعت های هوشمند امروزی دارد و علاوه بر نمایش زمان، قابلیت های عادی ساعت های معمولی را هم دارد. بهره گیری آن از فناوری بلوتوث نیز قابلیت های متعددی را به همراه دارد.

نمایشگر دوم این ساعت اما برای کارهای اصلی طراحی شده. هر آنچه که از یک ساعت هوشمند واقعی انتظار دارید، روی این نمایشگر دیده می شود. از نمایش نوتیفیکیشن ها گرفته تا اندازه کالری مصرف شده و قدم های برداشته شده.

razer-nabu-watch-6

نمایشگر اول این ساعت از یک باتری دکمه ای بهره می برد که تا ۱۲ ماه کارایی خواهد داشت. پس از اتمام شارژ، باتری را می توان تعویض کرد اما باتری دوم ساعت که برای نمایشگر دوم تعبیه شده، قابل شارژ بوده و تا هفت روز با هر بار شارژ، تامین انرژی می کند.

Razer Nabu Watch در دو ورژن استاندارد و Forged در دسترس است. مدل استاندارد از ماده پلی کربن ساخته شده و این ماه با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه می شود در حالی که مدل Forged فلزی بوده و از همین امروز می توان آن را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار تهیه نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی