ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ خصوصیات تلویزیون های SUHD TV سال ۲۰۱۶ خود را معرفی کرد

سامسونگ پس از یکسال، با دومین نسل از تلویزیون های SUHD TV خود بازگشته که هرچند مثل گذشته از صفحه خمیده و سیستم عامل تایزن برخوردار هستند، اما بهبودهای متنوعی نیز در آنها اعمال شده است. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۲:۵۹

سامسونگ پس از یکسال، با دومین نسل از تلویزیون های SUHD TV خود بازگشته که هرچند مثل گذشته از صفحه خمیده و سیستم عامل تایزن برخوردار هستند، اما بهبودهای متنوعی نیز در آنها اعمال شده است.

همه مدل های این سری که برای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده اند، از ویژگی HDR بهره می برند که نمایش تصاویر را با روشنایی و پویایی بیشتری امکان پذیر می سازد. شرکت کره ای ضمناً فناوری کوانتوم دات خود را نیز بهبود داده تا بهترین کیفیت در محیط های تاریک و روشن به شکل یکسان قابل دستیابی باشد.

شرکت سازنده ضمناً طراحی ظاهری تلویزیون های جدید را بهبود داده و از دیگر قابلیت های دستگاه نیز می توان به ریموت هوشمند اشاره کرد که به شکل خودکار، هر ابزار متصل شده به تلویزیون (از جمله کنسول های بازی) را شناسایی کرده و نیاز به انجام تنظیمات اضافی را از میان بر می دارد.

phpngt0p7

Smart Hub نیز از دیگر بخش هایی است که بروزرسانی شده و علاوه بر این، با وجود سرویس PlayStation Now، بیش از ۳۰۰ عنوان بازی این کنسول برای دانلود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اما عمده ترین نقطه تمرکز سامسونگ در SUHD TV های سال ۲۰۱۶ را می توان حوزه خانه های هوشمند به شمار آورد، چرا که شرکت کره ای امکان کنترل ابزارهای خانگی که از پلتفرم SmartThings پشتیبانی می کنند را برای تلویزیون های جدید در نظر گرفته، البته با استفاده از آداپتور USB که باید آن را به شکل جداگانه برای تلویزیون تهیه نمایید.

phpiwmrax

با وجود چنین قابلیتی، امکان خاموش کردن چراغ ها، تنظیم دمای منزل و موارد دیگر برای کاربران فراهم خواهد بود و همین موضوع می تواند تلویزیون های جدید سامسونگ را به یک هاب برای خانه های هوشمند آینده تبدیل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, آفرین به سامسونگ, اگه نگیم بهترین در بدبینانه ترین حالت سامسونگ یکی از بهترین تلوزیون ها را تولید میکنه, تصاویر در تلوزیون هاش خیلی واضح و باکیفیت و روشن هس و رنگها حساب شده و به اندازه درست پررنگ, به خصوص تلوزیون های رده بالاش

مطالب پیشنهادی