ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ لپتاپ Chromebook 3 را معرفی کرد

در حالی که به نظر می آمد سامسونگ همزمان با کنفرانس خبری خود در CES 2016، هرآنچه که در چنته دارد را معرفی کرده، اکنون خبر می رسد که یک لپتاپ جدید از این شرکت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۱

در حالی که به نظر می آمد سامسونگ همزمان با کنفرانس خبری خود در CES 2016، هرآنچه که در چنته دارد را معرفی کرده، اکنون خبر می رسد که یک لپتاپ جدید از این شرکت به نمایشگاه لاس وگاس آمده است.

کروم بوک ۳ نمایشگری ۱۱.۶ اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ به نمایش در می آورد. قلب تپنده این دستگاه پردازنده دو هسته ای ‍Inter Celeron N3050 است که سامسونگ در کنار آن ۲ گیگابایت رم را نیز قرار داده است. البته کاربر در صورت تمایل می تواند مدلی با ۴ گیگابایت رم را انتخاب نماید. شایان ذکر است که حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت اعلام شده است.

بر خلاف اکثر کروم بوک ها که از بدنه ای بی کیفیت برخوردار هستند، سامسونگ برای Chromebook 3 از بدنه ای فلزی استفاده کرده که همین موضوع باعث شده دستگاه از ظاهری بسیار شکیل برخوردار باشد. به گفته سامسونگ وزن دستگاه مذکور نیز بر روی ترازو عدد ۱.۱۴ کیلوگرم را نشان می دهد.

در حالی که کروم بوک ۲ می توانست تا ۸.۵ ساعت شارژ را در خود نگه دارد، سامسونگ وعده داده است که باتری کروم بوک ۳ عملکرد بهتری را از خود بر جای میگذارد و می تواند تا ۱۱ ساعت شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد.

سامسونگ هنوز در رابطه با قیمت این محصول سخنی را به میان نیاورده است، اما مسئولین این شرکت اعلام کرده اند که کروم بوک ۳ در اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه می شود. بد نیست اشاره کنیم که کروم بوک ۲ در زمان عرضه با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسید.

شما می توانید اخبار مرتبط با شرکت سامسونگ و کلیه محصولات جدیدش را در این صفحه دنبال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • morteza
    morteza | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    گوشی من از این قوی تره قیمتشم خنده داره ?

مطالب پیشنهادی