ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی گوگل کست را به اسپیکرهای بی سیم خود می آورد

اگر قصد خرید اسپیکرهای بی سیم قدرتمند را دارید، صبر کنید. سونی در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از اسپیکرهای جدید خود را معرفی کرد که همه طیف کیفیتی را شامل می شود. از اسپیکرهای قدرتمند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۶:۰۷

اگر قصد خرید اسپیکرهای بی سیم قدرتمند را دارید، صبر کنید. سونی در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از اسپیکرهای جدید خود را معرفی کرد که همه طیف کیفیتی را شامل می شود. از اسپیکرهای قدرتمند برای رقابت با دستگاه های Sonos گرفته تا اسپیکرهایی کوچک تر.

در بخش پرچم دارها، اسپیکرهای چهار قسمتی SRS-ZR7، جدیدترین ابزارها برای یک سیستم خانگی هستند. اسپیکرها می توانند فایل های دارای کیفیت صوت بالا را پخش کرده و از طریق گوگل کست و اسپاتیفای کانکت، موسیقی استریم کنند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن SongPal سونی نیز قابل کنترل هستند.

یک ورژن کوچک تر از همین دستگاه به نام SRS-ZR5 نیز ساخته شده که می تواند با SRS-ZR7 متصل شده تا صدای استریو ایجاد شود. هر دو اسپیکر یک پورت HDMI ARC دارند که به مصرف کننده اجازه می دهد تا صدا را به صورت مستقیم و ساده از تلویزیون به اسپیکر بفرستد.

سونی خط تولید Extra Bass را نیز با معرفی سه اسپیکر جدید گسترش داده است. SRS-XB2 و SRS-XB3 قرار است رقبای Beats Pill باشند و کیفیت صوت بالایی را ارائه دهند. پشتیبانی از بلوتوث و NFC از دیگر قابلیت های دستگاه است. SRS-XB3 دارای یک پورت اضافه است که به شما اجازه می دهد تلفن همراه خود را از این طریق شارژ کنید.

سونی ادعا می کند که با هر بار شارژ، این اسپیکرها تا ۲۴ ساعت به راحتی کار خواهند کرد. اما مدل کوچک تر فقط ۱۲ ساعت شارژ نگه می دارد. همه اسپیکرها ضد آب هستند و در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی ارائه خواهند شد.

تاریخ عرضه این اسپیکرها نیز بهار سال جاری میلادی مشخص شده اما در مورد قیمت، فعلا خبری نیست.

ht-nt5-3-large-1

ht-nt5-4-large-1

ht-nt5-front2-wotv-large-1

ht-nt5-front3-wotv-mid-1

srs-zr5-hdmi-image1-large-1-1

srs-zr5-rear-top-blk-large-1

srs-zr5-standard-image-blk-large-1

srs-zr7-front-black-large-1

srs-zr7-standard-blk-large-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی