ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکنولوژی شارژ سریع باتری فولکس واگن با کانسپت BUDD-E معرفی شد

اگر نام کمپانی شما به دلیل یک تقلب زیست محیطی وحشتناک خدشه دار شده بود، بی شک به سراغ محصولات پاک و خودروهای برقی می رفتید تا بلکه لکه سیاه آلایندگی دیزل را با آسمان ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۷

اگر نام کمپانی شما به دلیل یک تقلب زیست محیطی وحشتناک خدشه دار شده بود، بی شک به سراغ محصولات پاک و خودروهای برقی می رفتید تا بلکه لکه سیاه آلایندگی دیزل را با آسمان آبی حاصل از توسعه خودروهای برقی جایگزین کنید.

فولکس واگن نیز دقیقا همین روش را انتخاب کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فولکس واگن هر از چند گاهی نسل جدید مدل کلاسیک میکروباس را معرفی می کند. خودرویی در که ایران به نام فولکس واگن استیشن شناخته می شود و در سرتاسر جهان بسیار محبوب است.

VW BUS-5

BUDD-E نام این مفهومی تازه است که تکنولوژی شارژ سریع باتری را در دل خود پنهان کرده است.

مجموعه باتری های 101 کیلووات ساعتی این مدل می تواند ظرف مدت 15 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود، برای مقایسه خوب است بدانید که تسلا مدل S برای شارژ 50 درصدی باتری هایش از طریق فناوری موسوم به سوپرشارژ به زمان 20 دقیقه ای نیاز دارد.

VW BUS-6

از طرف دیگر فولکس واگن پلت فرم منعطفی برای مدل های برقی آینده اش تدارک دیده است که از آن به نام MEB یاد می کند و به شکلی مهندسی شده تا حداقل فضای مفید خودرو توسط باتری ها و سایر سیستم های برقی اشغال شود.

BUDD-E پیمایشی در حدود 373 مایل یا حدود 600 کیلومتر را با حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت دارد که ارقامی قابل قبول برای یک خودرو کاربردی به نظر می رسد.

VW BUS-7

این خودرو جالب علاوه بر موارد فنی، به مجموعه ای از صفحات نمایشگر بزرگ و کاربردی برای راننده، سرنشین کناری و سرنشینان عقب مجهز است که ضمن ارتباط داخلی خودرو امکان ارتباطات خارجی با اینترنت و استفاده های چند کاربردی را فراهم می آورد.

VW BUS-8

تکنولوژی شناخت حرکات دست و استفاده غیر لمسی از این صفحات نمایشگر، نور پردازی متغییر LED در فضای داخلی و چراغ های بیرونی و آرایش متغییر نحوه چیدمان صندلی ها در فضای کابین از دیگر ویژگی های جالب BUDD-E هستند.

VW BUS-4

VW BUS-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin
    matin | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    فولکس واگن شرکت بزرگی است ، این تقلب بهش‌ضربه ای سنگین زد اما با اعتباری که فولکس‌داره میتونه دوباره به اوج بر گرده

مطالب پیشنهادی