ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Livescribe از نسخه جدید قلم الکترونیکی خود پرده برداشت

هرچند قلم استایلوس آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد، اما بسیاری عقیده دارند این ابزارها هرگز حسی مثل طراحی یا نوشتن روی کاغذ واقعی را برای افراد تداعی نمایند. در همین راستا ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

هرچند قلم استایلوس آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد، اما بسیاری عقیده دارند این ابزارها هرگز حسی مثل طراحی یا نوشتن روی کاغذ واقعی را برای افراد تداعی نمایند.

در همین راستا شرکت Livescribe تاکنون قلم های مختلفی را به بازار عرضه کرده که خطوط رسم شده توسط کاربر روی کاغذ را مثل یک استایلوس، به شکل دیجیتالی درآورده و ذخیره می کند.

این شرکت اکنون از تازه ترین محصول خود با نام Livescribe 3 Black Edition پرده برداشته است، محصولی که از بدنه سیاه رنگ مات بهره می برد و یک گیره از جنس شیشه مقام برای آن در نظر گرفته شده است.

ls3_black_edition_platform2

از جمله تفاوت های این نسخه می توان به ایجاد تغییر در موازنه وزن قلم اشاره کرد که مدتی بود درخواست انجام آن از سوی کاربران قلم Livescribe 3 به گوش می رسید.

این شرکت در کنار محصول جدید، از تازه ترین نسخه نرم افزار موبایل خود به نام +Livescribe نیز پرده برداشت که از جمله قابلیت های آن می توان به پشتیبانی از فرمت Vector اشاره کرد.

در پایان لازم است بدانید که نسخه Black Edition با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می رسد، رقمی که با نسخه معمولی Livescribe 3 برابر است و ۵۰ دلار از مدل Pro ارزانتر به حساب می آید.

این شرکت البته پیشتر مدل Echo 8GB Pro را نیز با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه کرده بود که با استفاده از آن می توانید نوشته ها و طراحی های خود به شکل مستقیم برای رایانه های مبتنی بر ویندوز و مک ارسال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی