ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Sennheiser هدفونی ساخته که تجربه صدای 3D را در اختیارتان قرار می دهد

واقعیت مجازی اگرچه دنیایی متفاوت را در برابر چشم های شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی احساس کنید که در مکانی دیگر هستید، اما این تجربه، بدون داشتن یک صدای فراگیر و سه بعدی، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۰

واقعیت مجازی اگرچه دنیایی متفاوت را در برابر چشم های شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی احساس کنید که در مکانی دیگر هستید، اما این تجربه، بدون داشتن یک صدای فراگیر و سه بعدی، کامل نیست.

امروز در حاشیه CES 2016، شرکت معتبر Sennheiser که در زمینه توسعه دستگاه های صوتی فعالیت دارد، هدفونی به نام AMBEO را معرفی کرد که می توان آن را یکی از ملزومات اصلی هدست های واقعیت مجازی دانست چرا که محصول تازه Sennheiser، قادر به ایجاد تجربه صدای سه بعدی برای شماست.

بر اساس گفته های مدیر عامل این برند، آقای «Daniel Sennheiser»، تجربه صدای سه بعدی مرحله بعدی در تکنولوژی ثبت و پخش صداست. ویژگی مورد بحث به کاربران این امکان را می دهد تا قادر گردند هنگام انجام بازی با هدست های واقعیت مجازی، صدایی بسیار با کیفیت و فراگیرتر را بشنوند.

برند آلمانی، مدت هاست که بر توسعه صدای 9.1 کاناله فعالیت می کند و در نتیجه، ارائه محصولاتی با قابلیت پخش اصوات به شکل فراگیر، برای Sennheiser امر تازه ای نیست.

به طور کلی از کنفرانس امروز Sennheiser، چنین بر می آید که این شرکت نیز گرایش بیش از اندازه که به سوی واقعیت مجازی ایجاد شده را درک کرده و سعی می کند در این بازار با هدفون های با کیفیت خود، حضوری مستمر به هم رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی