ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Vivint از دوربین مدار بسته Ping با قابلیت برقراری تماس تصویری رونمایی کرد

شرکت Vivint سال گذشته از یک زنگ درب منزل رونمایی کرده بود که از دوربین بهره می برد و تصویر شخصی که زنگ را به صدا در آورده را به تلفن هوشمند کاربر ارسال می کرد. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

شرکت Vivint سال گذشته از یک زنگ درب منزل رونمایی کرده بود که از دوربین بهره می برد و تصویر شخصی که زنگ را به صدا در آورده را به تلفن هوشمند کاربر ارسال می کرد.

شرکت سازنده اما می گوید بسیاری از خریداران اعلام کرده اند که فرزندانشان پس از خرید این محصول، با توجه به همین قابلیت، از فشردن زنگ منزل برای ارتباط با والدین خود استفاده می کنند.

Vivint بر همین اساس، برای رفع نیاز چنین کاربرانی از یک دوربین مدار بسته با نام Ping رونمایی کرده که از یک دکمه برای برقراری ارتباط با اپلیکیشن موبایل دستگاه برخوردار است.

vivint-ping-camera-hands-on-2-1280x720

چنین قابلیتی از این جهت اهمیت دارد که فرزندان خردسال بسیاری از کاربران، از تلفن هوشمند بی بهره هستند و می توانند از دوربین Ping برای ارتباط بی دردسر با والدین خود استفاده نمایند.

البته با وجود امکاناتی مثل ارتباط صوتی ۲ طرفه، امکان استفاده از این محصول به عنوان یک دوربین مدار بسته معمولی نیز وجود دارد. دوربین Ping ضمناً تصاویر ۴۵ روز گذشته را به شکل ویدیوهای ۲۰ ثانیه ای روی فضای ابری سازنده به شکل رایگان ذخیره سازی می کند. از دیگر ویژگی های دستگاه نیز می توان به رزولوشن ۱۰۸۰، لنز با نمای ۱۴۰ درجه و نور مادون قرمز برای تصویربرداری در محیط های تاریک اشاره کرد.

در پایان لازم است بدانید که سازنده این دوربین جدید را در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد کرد، اما در مورد قیمت آن هنوز اطلاعی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی