ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صندلی کودک با قابلیت تنظیم خودکار؛ تضمین ایمنی فرزند شما

در عزیز بودن فرزندان کوچکترین شکی نیست، اما اینکه آیا حاضر به پرداخت رقم 500 دلار برای خرید یک صندلی کودک "خود تنظیم" هستید، مبحث دیگریست که علاوه بر عشق به فرزند، به پُر بودن ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۰

در عزیز بودن فرزندان کوچکترین شکی نیست، اما اینکه آیا حاضر به پرداخت رقم 500 دلار برای خرید یک صندلی کودک "خود تنظیم" هستید، مبحث دیگریست که علاوه بر عشق به فرزند، به پُر بودن حساب بانکی شما هم بستگی دارد.

به هرحال چنین تکنولوژی جالبی در CES 2016 معرفی شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نکته مهم این است که صندلی کودک خودکار "4MOMS" چندان هم عملکرد اتوماتیکی ندارد و برای اولین نصب نیاز به شناخت زوایای صندلی از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه شما و آگاهی از مشخصات فنی خودرو از طریق VIN CODE دارد.

در واقع پس از این مراحل، صندلی مکان مناسب و دقیق برای نصب را به کاربر نشان می دهد و از آن به بعد مراحل جفت شدن با صندلی خودرو و تنظیمات زوایا به شکل خودکار انجام می پذیرد.

CAR SEAT-2
امکان استفاده از این صندلی کودک بر روی کالسکه، کاربردی بودن این تکنولوژی در شرایط مختلف را تضمین می کند.

به هرحال نصب صندلی مخصوص کودک بر روی صندلی اتومبیل حتی با وجود استاندارد ISO FIX چندان هم ساده نیست و بسیاری والدین آنقدر با این مسئله مشکل دارند که ترجیح می دهند که صندلی کودک را به شکل دائمی بر روی خودرو خود داشته باشند.

اما تکنولوژی خودکار 4MOMS به قیمت 500 دلار، امکان رفاه و تضمین ایمنی فرزندتان را در این زمینه فراهم می کند.به خصوص آنکه این صندلی اطلاعات مهمی را بر روی موبایل شما ارسال می کند و باتری های مخصوص آن نیز بین 9 تا 12 ماه شارژ نگه می دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی