ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس ماژولار Rival 700 با نمایشگر LCD داخلی معرفی شد

این روزها، طیف لوازم جانبی موجود در بازار برای سیستم های کامپیوتری بسیار متنوع است و در نتیجه انتخاب از میان آنها دشوار. اما اگر می خواهید بدانید که چه گجتی باعث بهبود عملکرد یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

این روزها، طیف لوازم جانبی موجود در بازار برای سیستم های کامپیوتری بسیار متنوع است و در نتیجه انتخاب از میان آنها دشوار. اما اگر می خواهید بدانید که چه گجتی باعث بهبود عملکرد یک کیبورد می شود یا اینکه تفاوت اصلی میان ماوس های گیمینگ در چیست، شرکت SteelSeries به شما پاسخ می دهد.

این شرکت چندی پیش از جدیدترین ماوس خود به نام Rival 700 با مشخصه ای منحصر بفرد رونمایی کرد: نوعی ال سی دی داخلی.

البته افزودن یک نمایشگر به ماوس اقدامی عجیب و غیر منتظره است اما قطعا می تواند باعث تمایز Rival 700 از سایر محصولات هم رده اش شود.

در سمت چپ این ماوس نمایشگر کوچکی قرار گرفته که می تواند علاوه بر نمایش تنظیمات دستگاه (شامل حساسیت، پیکره بندی و مواردی از این دست) اطلاعات مربوط به بازی ها را هم در خود نمایش دهد.

برای نمونه اگر می خواهید بدانید که در جریان بازی چه تعداد تیراندازی انجام داده اید یا سطح سلامتی بازیکن تان چقدر است، در صورتی که بازی برای کار کردن با این ماوس پیکره بندی شده باشد، میتوانید همه این موارد را از طریق نمایشگر یاد شده مشاهده نمایید.

البته ممکن است بگویید که امکان مشاهده تمامی این موارد از طریق شاخص هایی که اطراف صفحه بازی نمایش داده می شوند قابل رویت هستند، بله درست است اما اینکه بتوانید از طریق ماوس خود به این اطلاعات دسترسی داشته باشید یک چیز دیگر است.

نکته دیگر در مورد این ماوس ماژولار بودن آن است که امکان اعمال پاره ای تغییرات را در آن فراهم می کند. برای مثال، اگر حسگر موجود روی ماوس را دوست ندارید کافی است آن را از جایش خارج کرده و با یک لیزر دیگر جایگزینش نمایید.

اصلی ترین حسگر  این ماوس هم قابل آپگرید کردن است و کاربران می توانند بدنه و کابل های آن را هم برحسب سلیقه خود تغییر دهند.

در پایان لازم است اشاره کنیم که Rival 700 می تواند هشدارهای تاکتیکی به بازیکن بدهد تا چنانچه اتفاقی در بازی رخ داده از آن مطلع گردد (مثلا برخورد گلوله دشمن به بازیکن وی یا افزایش توانمندی های کاراکتر که به زمان وابسته هستند).

البته مشخص نیست که این هشدارها چقدر بر کارایی گیمرها اثر می گذارند اما شرکت مورد بحث اعلام داشته که آنها به قدری ظریف و کوچک هستند که به هیچ وجه دقت بازیکن را تحت تاثیر قرار نخواهند داد. در پایان لازم است اشاره نماییم که این ماوس حداکثر تا بهار امسال از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی