ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت هفته آینده به پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۸، ۹ و ۱۰ خاتمه می دهد

مایکروسافت با حرکت به سمت تبلیغ مرورگر جدید خود با عنوان Microsoft Edge، میخ دیگری بر تابوت مرورگر پیشکسوت خود یعنی اینترنت اکسپلورر کوبید. این شرکت به تازگی اعلام کرده است از دوازدهم ژانویه پشتیبانی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مایکروسافت با حرکت به سمت تبلیغ مرورگر جدید خود با عنوان Microsoft Edge، میخ دیگری بر تابوت مرورگر پیشکسوت خود یعنی اینترنت اکسپلورر کوبید. این شرکت به تازگی اعلام کرده است از دوازدهم ژانویه پشتیبانی از نسخه های ۸، ۹ و ۱۰ مرورگر سالخورده ی خود را پایان خواهد داد.

شرکت مذکور در راستای همین موضوع، پچ نرم افزاری تازه ای روی نسخه های یاد شده ی مرورگر اکسپلورر نصب خواهد کرد. این مرورگر ها از حالا شروع کرده اند به نشان دادن پیغامی که در آن از کاربر خواسته می شود مرورگر خود را به نسخه ی جدید تر به روز رسانی کند. این پچ روی دستگاه هایی که ویندوز ۷ و سرور 2008 R2 دارند نصب خواهد شد.

با در دست داشتن این اطلاعات، لازم است بدانیم که مایکروسافت از این به بعد برای نسخه های یاد شده آپدیت امنیتی و پشتیبانی فنی ارایه نخواهد کرد و ادامه ی استفاده از چنین نرم افزار هایی می تواند به آسیب پذیری جدی منجر شود که ممکن است مورد سوء استفاده ی مجرمین سایبری قرار بگیرد.

به عنوان حرف آخر، مایکروسافت از کاربران خود درخواست کرده است یا مرورگرهای خود را به آخرین نسخه ی اینترنت اکسپلورر یعنی نسخه ی ۱۱ ارتقا دهند، و یا با ارتقای سیستم عامل خود به ویندوز ۱۰، از مرورگر جدید Microsoft Edge بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی