ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات اینتل بدون مواد معدنی به دست آمده از کشورهای درگیر جنگ داخلی ساخته می شوند

در سال 2011 میلادی اینتل وعده داد که مواد معدنی مناقشه برانگیز (شامل قلع، تنگستن و تانتالوم که از کنگو استحراج می گردند) را از محصولات خود حذف خواهد کرد. در سال 2014 میلادی، این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

در سال 2011 میلادی اینتل وعده داد که مواد معدنی مناقشه برانگیز (شامل قلع، تنگستن و تانتالوم که از کنگو استحراج می گردند) را از محصولات خود حذف خواهد کرد.

در سال 2014 میلادی، این شرکت اعلام کرد که تمامی پردازنده های تولیدی اش عاری از این مواد هستند و حالا خبر داده که به طور کلی این سه ماده را از تولیداتش حذف نموده و محصولاتی که قرار است در سال 2016 میلادی از سوی آن ارائه گردند فاقد این سه ماده خواهند بود.

Brian Krzanich مدیرعامل اینتل این خبر را روز سه شنبه و در جریان کنفرانس خبری اینتل اعلام کرد و ابراز خرسندی نمود که به این ترتیب شرکت او دیگر باری به مصیبت های این منطقه (کنگو) اضافه نخواهد کرد.

وی اعلام داشت: امیدوارم که اینتل بتواند روشی کاملا جدید و متفاوت را برای انجام کسب و کارش پیدا کند و از این پس مشتریان ما لوگویی با عبارت conflict free یا عاری از درگیری را روی محصولاتمان خواهند دید.

این مساله ظاهرا چندی سالی است که ذهن آقای Brian Krzanich را به خود جلب کرده است. صحبت های مدیرعامل اینتل با پخش دمویی برای ادای احترام به کنگو و خون هایی که برای تهیه این سه ماده ریخته می شوند و همچنین پخش مستندی در مورد پیامدهای انسانی استفاده از این مواد پایان یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    آفرین

مطالب پیشنهادی