ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزان فروش اسمارت فون های هوآوی در سال گذشته 44 درصد رشد داشته

هوآوی توانست با فروش بیش از یکصد میلیون دستگاه تلفن هوشمند در یک سال به عنوان نخستین کمپانی چینی سازنده موبایل در جهان مطرح گردد و به رقیبی برای شرکت های بزرگی همانند سامسونگ و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

هوآوی توانست با فروش بیش از یکصد میلیون دستگاه تلفن هوشمند در یک سال به عنوان نخستین کمپانی چینی سازنده موبایل در جهان مطرح گردد و به رقیبی برای شرکت های بزرگی همانند سامسونگ و اپل تبدیل شود.

شرکت ساکن در شنزن در روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام نمود آمار فروش آنها در سال گذشته میلادی 44 درصد افزایش داشته و به طور دقیق، 108 میلیون دستگاه موبایل در سال 2015 فروخته اند.

رشد این کمپانی درست زمانی رقم خورده که بیشتر تولید کننده های موبایل و پیشگامان این عرصه سال سختی را برای خود متصور گشته اند. به طور مثال، غول تکنولوژی کره ای اعلام نموده که به دلیل کاهش تقاضای جهانی برای موبایل و افزایش تعداد کمپانی های ارائه دهنده این دستگاه ها، سال 2016 چندان پربار به نظر نمی رسد و احتمال دارد درخواست ها کمتر از انتظار آنها باشند. در همین راستا، وب سایتی همانند Nikkei نیز گزارش نموده که احتمال داده می شود اپل تولید مدل های جدید آیفون خود را در سه ماهه جاری سال تا 30 درصد کاهش دهد زیرا هنوز تمامی نمونه های تولید شده فروخته نگشته اند.

پیرو تمامی این تفاسیر، باید گفت که برخی تحلیل گران همانند کارولینا میلانسی اعتقاد دارند که هنوز خیلی زود است که بگوئیم هوآوی می تواند رقیب اصلی سامسونگ و اپل باشد زیرا سازنده های موبایل چینی دیگری همانند شیائومی و لنوو نیز محصولاتی با قیمت های مناسب دارند که نیاز بسیاری از اقشار جامعه را برآورده می گردانند. وی همچنین اظهار داشته: «درست است که هوآوی در 6 ماه گذشته در کشور چین رشد زیادی داشته اما نمی توان آن را در جایگاه سومین برند برتر موبایل دسته بندی نمود و فقط می توان گفت از تولید کننده های کوچک موبایل های اندرویدی همانند شیائومی و امثال آن پیشی گرفته»

شرکت مورد بحث در حال حاضر حدود 7.5 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده این در حالی است که غول تکنولوژی کره ای 23.8 و شرکت ساکن کوپرتینو 13.5 درصد از بازار را در قبضه خود دارند.

به ادعای شرکت هوآوی، آنها در میزان فروش سال به سال خود 70 درصد رشد داشته اند و توانسته اند به درآمد 20 میلیارد دلاری در سال 2015 دست پیدا نمایند.

این در حالی است که به گزارش IDC رشد جهانی فروش موبایل در سال گذشته حدود 10.4 درصد کاهش داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mr.masoud
    mr.masoud | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    من هانر 6 دارم رابط کاربردی emui 3 روش هست که خیلی سبک بدون افت سرعت و زیبا و پر ار اماکانات هستش.رابط emui 2 رو قبول دارم یکم خسته کننده بود ولی رابط جدید عالیه واقعا

  • matin
    matin | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    دو سال ودو ماه اپوو فایند فایو دارم ، گوشی خوبی هست و خیلی ازش‌راضیم کیفتش خیلی خوبه

  • mohamad
    mohamad | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    بهترین برند گوشی در چین ک داره خیلی پیشرفت میکنه و اینده ی روشنی دارهletv هست،هواوی خیلی چرته، من خودم g700 دارم، مثل...پشیمون شدم ک خریدمش اونم 800هزار تومن

    • saleh
      saleh | ۱۶ دی ۱۳۹۴

      خخخ ۸۰۰۰۰۰ کردن تو پاچت ، من g730 خریدم هنوزم دارم کنار انر ۶ ازش استفاده میکنم گوشی خوبیه

    • احسان نوری
      احسان نوری | ۱۶ دی ۱۳۹۴

      خیلی جالب حالا چون گوشی جی 700شما خوشت نیومده داری کل هواوی میبری زیر سوال باگوش2ستل پیش نه اینکه برندهای مطرح همه گوشیهاشون تاپ واس هست وبدون مشکل یه سوال شما بامیت 7هانر 6هانر 7پی 8میت اس کارکردی با ایموشن 3.3.1کارکردی هروقت با اینا کارکردی بگو هواوی فلان هست یکی از سبک ترین بهترین کاربریها مال هواوی هست واقعا برنامه نویسیش حرف نداره حتی گوشیهای 4سی 4ایکس جی 7شرف داره به مدلهایی که فقط پول اسم میگیرن

  • Matin
    Matin | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    هواوی ، شیاومی و اپوو سه مارک با کیفیت از چین هستند که دارن با تولید گوشی های با کیفیت و قیمت بمراتب کمتر از سامسونگ ، اپل و سونی به پیش می تازند . اگر این سه مارک از کشوری دیگر غیر از چین بودند مثلا از تایوان یا کره یا یه کشور پیشرفته تا حالا صدر نشین بودند .

  • N.ima
    N.ima | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    خداییش دم هواوی گرم یه ساله دارم از Ascend G6 کار میکشم ،هنوزم زندس .ولی از لحاظ باتری یکم ضعیفه.ولی بازم قابله قبوله ،اگه آدم گوشی همه چی تموم میخواد باید بره پرچم دار بگیره.
    پ.ن : روزی حداقل ۷_۸ ساعت .

مطالب پیشنهادی