ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد های Typhoon H از فناوری RealSense اینتل استفاده می کنند

شرکت رقیب کمپانی DJI یعنی شرکت Yuneec، یک پهپاد شش موتوره یا هگزاکوپتر جدید از سری Typhoon معرفی کرده است که با ماژول «اجتناب از برخورد» ساخته شده بر مبنای فناوری RealSense اینتل نیز همخوانی دارد. ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۶

شرکت رقیب کمپانی DJI یعنی شرکت Yuneec، یک پهپاد شش موتوره یا هگزاکوپتر جدید از سری Typhoon معرفی کرده است که با ماژول «اجتناب از برخورد» ساخته شده بر مبنای فناوری RealSense اینتل نیز همخوانی دارد. برایان کرزانیچ، مدیرعامل اینتل، امروز در مراسم خود در نمایشگاه CES به توصیف این پهپاد پرداخت و مخاطبان این مراسم شاهد ناوبری موفق این پهپاد در برابر موانع مختلف از جمله افتادن یک درخت بودند. کرزانیچ حتی ادعا کرد این «اولین پهپاد واقعاً هوشمند عرضه شده به بازار» است.

پهپاد مذکور مجهز به یک دوربین ۳۶۰ درجه ی توپی است که قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و ثبت عکس با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل است. بازوهای موتورهای آن نیز از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. قیمت آن در زمان عرضه ۱۷۹۹ دلار و یک کنترلر اندرویدی ST16 مجهز به نمایشگری ۷ اینچی نیز همراه آن خواهد بود.

احتمالاً افزونه ی اجتناب از برخورد اینتل شامل هزینه ی جداگانه ای است، اما برای اطمینان از عدم برخورد پهپاد مورد نظر با موانع محیط اطراف، احتمالاً ارزشش را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی