ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاسیو از پروژکتور سازگار با محیط زیست خود پرده برداشت

دست سازه های بشر آنچنان ضربات سختی را به پیکره زمین وارد کرده اند که تا ابد همچون زخمی عمیق روی آن باقی می مانند و روشن است که نسل های آتی به شدت از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۸

دست سازه های بشر آنچنان ضربات سختی را به پیکره زمین وارد کرده اند که تا ابد همچون زخمی عمیق روی آن باقی می مانند و روشن است که نسل های آتی به شدت از این مساله آسیب می بینند.

اما می توان از این خرابی ها تا حدودی کم کردن تا فرایند نابودی زمین با روندی آرام تر از آنچه هست رخ دهد و یکی از آسان ترین راه ها برای انجام این کار، استفاده از تکنولوژی های سبز است.

کاسیوه به خوبی از این امر آگاه است و به همین خاطر محصول تازه ای را به نسل تازه پروژکتورهای LampFree خود اضافه کرده است که EcoLite XJ-V2 نام دارد.

این محصول قیمتی کمتر از انواع جیوه ای با روشنایی مشابه دارد. جدای از این مساله، کاسیو تدابیری را اتخاذ کرده که این پروژکتور در برابر گرد و غبار نیز مقاوم باشد و برای این منظور تصمیم گرفته که ساختار بندی قطعات داخلی آن را تغییر دهد و آنها را در داخل سه بلوک مجزا جای داده تا ورود گرد و غبار به داخل دستگاه از شدت نور تولیدی آن نکاهد.

جدای از این مساله EcoLite ظرف تنها 5 ثانیه بعد از روشن شدن، نور خود را به بیشترین میزان ممکن می رساند و با فشردن تنها یک دکمه می توان آن را خاموش نمود و برای روشن کردن مجدد دستگاه هم نیازی به انتظار برای خنک شدن آن نخواهد بود.

XJ-V2_F_01

XJ-V2_F_02

XJ-V2_L-640x506

XJ-V2_Rear

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی