ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاسیو ساعتی با قابلیت دریافت امواج رادیویی و سیگنال های ماهواره ای معرفی کرد

ظاهرا کاسیو تصمیم ندارد که به این زودی ها تولید ساعت های سری  G-Shock خود را متوقف نماید و هر وقت که حرف از ساعت به میان می آید، این سری، از جمله محصولات اصلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ظاهرا کاسیو تصمیم ندارد که به این زودی ها تولید ساعت های سری  G-Shock خود را متوقف نماید و هر وقت که حرف از ساعت به میان می آید، این سری، از جمله محصولات اصلی کمپانی مورد بحث به شمار می روند.

این بار نیز شرکت ژاپنی یاد شده محصولی به نام Casio G-Shock MTGG1000D-1A2 را از گروه ساعت های پیشرفته خود معرفی کرده است که طبق ادعای آن مجهز به توانمندی های تکنولوژی GPS Atomic Solar Hybrid است.

این ساعت که با دقت فراوان در کارخانه یاماگاتای کاسیو در ژاپن سر هم شده است هم ظاهری فوق العاده و بی نظیر دارد هم اینکه به لحاظ عملکردی کاربرانش را مسحور خود می کند.

اما تکنولوژی GPS Atomic Solar Hybrid به ساعت امکان می دهد که هم سیگنال های ماهواره ای GPS را دریافت کند و هم امواج رادیویی Multi-Band 6 و به این ترتیب قادر است زمان را به صورت خودکار و فارغ از موقعیت جغرافیایی کاربرانش به روز رسانی کند.

از دیگر امکانات و ویژگی های در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به Triple G Resist و Smart Access Crown (یا چرخنده دسترسی هوشمند) اشاره کرد که از دستگاه در برابر شوک، لرزش و نیروی گریز از مرکز حفاظت می کند.

این ساعت از نوع دو موتوره است و به همین خاطر می توان گفت که دقت بالایی دارد. جنس بدنه دستگاه از فیبر کربنی است و برای ساخت صفحه نمایش آن نیز از پوشش ضد بازتابی یاقوت کبود بهره گرفته شده است. قیمت تعیین شده برای این ساعت برابر با 1500 دلار است که احتمالا بسیاری را از خرید آن منصرف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    به عنوان یه ساعت هوشمند بیش از حد قیمتش بالاست

  • .::MeY3aM::.
    .::MeY3aM::. | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    من از همین الان منصرف شدم

مطالب پیشنهادی