ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Withings از یک پایشگر سلامتی دارای نمایشگر E-Ink پرده برداشت

شرکت Withings طی هجده ماه گذشته، با عرضه ساعت های هوشمند گران قیمتش به خوبی توانسته دل عاشقان گجت های پوشیدنی را به دست بیاورد. اما به نظر می رسد که این کمپانی فرانسوی برای سال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۱

شرکت Withings طی هجده ماه گذشته، با عرضه ساعت های هوشمند گران قیمتش به خوبی توانسته دل عاشقان گجت های پوشیدنی را به دست بیاورد. اما به نظر می رسد که این کمپانی فرانسوی برای سال 2016 برنامه متفاوتی را پیش گرفته و حالا بازار محصولات ارزان قیمت را هدف گرفته است؛ جایی که محصولات ارزان قیمت کمپانی هایی همچون Misfit و شیائومی بسیار پرطرفدارند.

Withings Go یک گجت پوشیدنی است که می توان آن را به وسایل دیگر وصل کرد، و بر خلاف دیگر رقبا از یک نمایشگر E-Ink برای نمایش فعالیت های ورزشی روزانه به شما بهره می برد. دستگاه یادشده قرار است که پیش از ماه مارس و با قیمتی حدود 70 دلار وارد بازار شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بر خلاف صاحبان MiBand های بیست دلاری شیائومی و Misfit های سی دلاری، صاحبان Go می توانند تقریبا مطمئن باشند که هرگز پایشگر سلامتی خود را گم نخواهند کرد. پشت Withings Go گیره ای تعبیه شده تا بتوانید آن را به جاسوئیچی، کمربند یا دستبندتان وصل کنید تا دیگر نگران گم شدن این وسیله کوچک نباشید.

به غیر از این، Go را می توانید مثل یک ساعت به مچتان ببندید، و برای این کار یک بند پلاستیکی در اختیارتان قرار داده شده. اگر به مرکز صفحه این گجت نگاهی بیندازید، احتمالا یک برآمدگی نامحسوس را در آن احساس می کنید. این برآمدگی در واقع یک دکمه است که شما را قادر می سازد بین ردیابی فعالیت های ورزشی و واچ فیس در آن سوئیچ کنید.

مثل تمام دستگاه های Withings، این وسیله هم می تواند به خوبی تفاوت بین راه رفتن، دویدن و شنا کردن شما را تشخیص دهد، و ضمنا ضد آب هم هست. اگر آن را موقع خوابیدن در شب بپوشید، می تواند الگوهای خوابتان را هم ردیابی کند و اطلاعات را در اپلیکیشن Health Mate کمپانی ویتینگز به نمایش بگذارد. Go ضمنا قابل شارژ نیست، بلکه باید باتری گرد و کوچک آن را هنگام تمام شدن عوض کنید که البته هر هشت ماه یکبار باید این کار را انجام دهید.

Withings Go تا انتهای مارس سال جاری در رنگ های مشکی، آبی، سبز، قرمز و زرد و با قیمت 70 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی