ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در غرفه خود یک لپ تاپ جدید با اسپیکرهای Harman Kardon را به نمایش درآورده

با به سر آمدن اولین روز CES، حال نوبت به آن رسیده تا در درون نمایشگاه دیوایس های جدیدی که شرکت ها در جریان نطق های رسمی خود معرفی نکرده اند را پیدا نماییم. در این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۶:۳۰

با به سر آمدن اولین روز CES، حال نوبت به آن رسیده تا در درون نمایشگاه دیوایس های جدیدی که شرکت ها در جریان نطق های رسمی خود معرفی نکرده اند را پیدا نماییم. در این زمینه بد نیست ابتدا به سراغ ال جی برویم؛ در گوشه ای از غرفه ی این شرکت لپ تاپی با عنوان 15U560 به نمایش درآمده که نمایشگری 4K با ابعاد ۱۵.۶ اینچی دارد.

این دستگاه توسط ویندوز ۱۰ قدرت بخشیده شده، از ۸ گیگابایت حافظه ی رم DDR3 بهره می برد، به اسپیکرهای Harman Kardon مجهز است و ضمن دارا بودن پردازشگر گرافیکی انویدیا کاربران اش می توانند آن را با یک ترابایت هارد دیسک و یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی SSD خریداری نمایند.

متاسفانه در زمان حاضر مسئولین غرفه حاضر نیستند بگویند نوت بوک مورد اشاره با چه قیمتی و در چه مناطقی عرضه خواهد گشت. ولی از سوی دیگر می دانیم که این محصول با آخرین نسل از پردازنده های Core i3، i5 و i7 اینتل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اکثر اجزای بدنه ی 15U560 سفید رنگ هستند ولی اطراف نمایشگر را حاشیه ای سیاه رنگ فرا گرفته و اسپیکرهای Harman Kardon نیز با رنگ نقره ای متمایز شده اند. از ابعاد دیوایس و شکل و شمایل اش می توان دریافت که با محصولی سبک طرف نیستیم و برای فاش شدن جزئیات بیشتر در رابطه با آن نیز ظاهراً می بایست قدری دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی