ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Now Cam آشنا شوید؛ نخستین اکشن کم ساخت Zagg با قابلیت استفاده به شکل اسپیکر بلوتوث

شرکت Zagg که بیشتر به عنوان تولید کننده کیبوردهای بلوتوث شناخته می شود، امروز در نمایشگاه CES از نخستین اکشن کمرای خود نیز رونمایی به عمل آورد، محصولی که Now Cam نام دارد و ظاهر آن بیشتر به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۳۰

شرکت Zagg که بیشتر به عنوان تولید کننده کیبوردهای بلوتوث شناخته می شود، امروز در نمایشگاه CES از نخستین اکشن کمرای خود نیز رونمایی به عمل آورد، محصولی که Now Cam نام دارد و ظاهر آن بیشتر به یک ضبط کننده صدا شباهت دارد تا دوربین فیلمبرداری.

Now Cam تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰ و زاویه عریض ۱۲۰ درجه به ثبت می رساند و اندازه آن نیز به اندازه کافی باریک و سبک است تا به سادگی درون جیب جلوی یک پیراهن جای گیرد.

سازنده یک دکمه روی این دوربین تعبیه کرده که با استفاده از آن می توانید حالت تصویربرداری را تغییر دهید و حافظه ۴ گیگابایتی داخلی دستگاه نیز قادر است تا ۳۰ دقیقه ویدیو یا ۱۶۰۰ عکس را ذخیره سازی نماید.

zagg-now_cam-001-970x647-c

اما ویژگی که این دوربین را از دیگر اکشن کم های موجود متمایز می کند، امکان استریم کردن موسیقی به شکل یک اسپیکر بلوتوث از تلفن هوشمند کاربر است. هرچند اسپیکر دستگاه به لطف درایور ۳۰ میلی متری از بلندی صدای قابل توجهی برخوردار است، اما نباید توقع کیفیت پخش در حد اسپیکرهای بلوتوث واقعی را از آن داشته باشید.

کیفیت تصویربرداری محصول را نیز می توانیم به تلفن های هوشمند اولیه تشبیه کنیم که در شرایط کم نور ویدیوها را با نویز زیادی به ثبت می رساندند، در نتیجه بهتر است تنها برای فیلمبرداری در نور روز روی Now Cam حساب کنید.

zagg-now-cam-inhand-1-1500x1000

از دیگر نقاط ضعف دستگاه نیز می توان به این موضوع اشاره کرد که برای ایجاد تغییر در تنظیمات دستگاه لازم است به اپلیکیشن ارائه شده مراجعه کنید، نرم افزاری که البته امکانات چندان متنوعی نیز ارائه نمی کند.

سازنده ضمناً یک قاب ضد آب ۳۰ دلاری برای محصول ارائه کرده و از دیگر لوازم جانبی عرضه شده نیز می توان به mount بیست دلاری اشاره کرد که به شکل آهنربایی به بدنه دوربین متصل شده و با استفاده از آن می توانید Now Cam را روی بند یا دستگیره کیف یا محل هایی از این قبیل نصب نمایید.

zagg-now-cam_8613-970x647-c

در پایان لازم به ذکر است که فروش دوربین Now Cam از حوالی بهمن ماه و با قیمت ۱۳۰ دلار آغاز خواهد شد، رقمی که هرچند از رقبایی مثل +Polaroid Cube مناسب تر به حساب می آید، اما لازم است بدانید که این محصول در عین حال از کیفیت تصویر برداری پایین تری نسبت به رقبای گران قیمت تر برخوردار است.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از دوربین Now Cam را مشاهده نمایید.

zagg-now-cam-inhand-2-1500x1000

zagg-now-cam_8608-970x647-c

zagg-now-cam_8618-970x647-c

zagg-now_cam-002-970x647-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • erfan
    erfan | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    واقعا دمتون گرم الان بیدارید دارید پست میذارید

مطالب پیشنهادی