ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تردمیلی با قابلیت شبیه سازی سطوح شیب دار

در نمایشگاه CES امسال و پشت درهای بسته، شرکت iFit نمونه اولیه ای از تردمیل تازه خود به نام NordicTrack Escape را در معرض دید عموم قرار داده بود که در برگیرنده یک نمایشگر عظیم و الجثه 4K ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در نمایشگاه CES امسال و پشت درهای بسته، شرکت iFit نمونه اولیه ای از تردمیل تازه خود به نام NordicTrack Escape را در معرض دید عموم قرار داده بود که در برگیرنده یک نمایشگر عظیم و الجثه 4K OLED است و می تواند به صورت عمودی به طرفین خود بچرخد.

این تردمیل علاوه بر نمایشگر، تکنولوژی ها و امکانات دیگری را نیز در خود جای داده که از آن جمله می توان به توانایی دنبال کردن تصاویر سرویس Street View گوگل روی نمایشگر اشاره کرد. به بیان دیگر، دستگاه علاوه بر اینکه امکان انحراف به سمت بالا و پایین را دارد می تواند سطح خود را به طرفین نیز حرکت داده تا زمین مقصد مورد نظرتان را برای شما شبیه سازی کند.

Escape قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد و در نتیجه قادر خواهید بود هرآنچه می خواهید را از طریق وای فای روی نمایشگر آن پخش نمایید. دستگاه همچنین دستورالعمل های شخصی سازی شده ای را برای انجام تمرینات بدنی در اختیارتان می گذارد و می تواند فعالیت ها ورزشی تان را نیز تحت نظر بگیرد. امکان اتصال آن به مجموعه ابزارهای پوشیدنی iFit هم طبق اعلام شرکت سازنده اش فراهم است.

اگر می خواهید بدانید که نوع تلویزیون OLED این وسیله ورزشی چیست، باید بگوییم که نمونه اولیه به نمایش در آمده از آن، یکی از محصولات سامسونگ را در خود داشت اما این مدل هنوز هم برای نسخه نهایی دستگاه تایید نشده است.

روشن است که با وجود چنین نمایشگری، قیمت این دستگاه اندکی بالاتر از حد معمول خواهد بود و رقم نهایی بین 8 الی 10 هزار دلار پیش بینی شده که بسته به نوع پنل OLED آن متغیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی