ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حقوق تیم کوک در سال ۲۰۱۵ معادل ۱۰.۲ میلیون دلار بوده؛ سایر مدیران ۲۵ میلیون دلار به خانه بردند

امروز اپل گزارشی از عمکرد مالی و پرداخت هایش به مدیران ارشد طی سال ۲۰۱۵، برای سرمایه گذاران منتشر نموده که بر اساس آن، مشخص است آقای تیم کوک، مدیر عامل شرکت مورد بحث، درآمدی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۷:۰۰

امروز اپل گزارشی از عمکرد مالی و پرداخت هایش به مدیران ارشد طی سال ۲۰۱۵، برای سرمایه گذاران منتشر نموده که بر اساس آن، مشخص است آقای تیم کوک، مدیر عامل شرکت مورد بحث، درآمدی بالغ بر ۱۰.۲ میلیون دلار داشته است.

درآمد آقای کوک از مدیریت اپل در سال ۲۰۱۴ به ۹.۲ میلیون دلار می رسید. خالص حقوق دریافتی وی در سالی که گذشت، برابر با ۱.۷ میلیون دلار بوده که با احتساب پاداش و سایر مزایا، به ۱۰.۲ میلیون دلار افزایش یافته. لازم به ذکر است که آقای کوک، ۳.۱ میلیون عدد سهم از سهام اپل را در اختیار دارد که ارزش آنها در انتهای سال ۲۰۱۵، به ۳۵۰ میلیون دلار می رسید.

این در حالیست که سایر مدیران ارشد اپل در سال ۲۰۱۵ درآمدی معادل ۲۵ میلیون دلار داشته اند. برای مثال آقای Luca Maestri، مدیر ارشد بخش مالی اپل که در سال ۲۰۱۴ درآمدی بالغ بر ۱۴ میلیون دلار داشته، در سال ۲۰۱۵، رقمی معادل ۲۵.۳ میلیون دلار دریافت کرده است.

این در حالیست که ادی کیو، مدیر بخش سرویس های اینترنتی اپل، درآمدی برابر با ۲۵.۷ میلیون دلار داشته.

البته باید اشاره داشت که مدیران ارشد، به جز آقای کوک، همه به ارزش ۲۰ میلیون دلار سهم جدید دریافت کرده اند و به همین علت حقوقشان از تیم کوک بیشتر است.

در این میان اپل میزان پرداختی به جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل را نیز عنوان نکرده است؛ رقمی که انتظار می رود بالاترین حقوق پرداختی اپل در سال جاری باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • خخخخ
    خخخخ | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    همش همین؟!
    اینقد خودشون... دادن.
    بیان ایران دوتا اختلاس بزنن باو.

  • sina
    sina | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    حالا نمیشد قانون مصوب کار رو تقدیمشون کرد ??
    700.000 هزارتومن
    اضافه هم میموند براشون

مطالب پیشنهادی