ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی 40 بازی جدید به سرویس PlayStation Now خود اضافه کرد

سونی از زمان عرضه سرویس PlayStation Now در تلاش بوده است تا تعداد بیش تری از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن 3 را به آن بیفزاید. در ماه نوامبر نیز، بیش از 100 بازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سونی از زمان عرضه سرویس PlayStation Now در تلاش بوده است تا تعداد بیش تری از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن 3 را به آن بیفزاید. در ماه نوامبر نیز، بیش از 100 بازی به این سرویس اضافه شد تا کاربران بتوانند فصل تعطیلات خوبی را بازی های نوستالژیک سپری کنند.

اما کمپانی ژاپنی سونی به تازگی 40 بازی انحصاری جدید به سرویس خود افزوده است که می تواند توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کنند. با اضافه شدن 40 بازی جدید، حالا تعداد تمام بازی های ویدیویی در دسترس از مرز 300 عنوان عبور کرده است که 100 عدد از آن ها، انحصاری های سونی اند.

لیست جدید بازی های افزوده شده، عناوین AAA و بزرگ زیادی با خود به همراه نمی آورد اما در صورت تمایل می توانید به برخی از بهترین بازی های استودیوی Thatgamecompany همچون Flow ،Flower و Journey دسترسی یابید. البته باید اشاره کرد که نسخه بازسازی شده این عناوین برای پلی استیشن 4 نیز عرضه شده است، اما تجربه آن ها از طریق سرویس Now، هزینه کمتری در بر خواهد داشت.

سونی هم چنین اعلام کرده که کاربران علاقه مند به سرویس مورد بحث، تنها تا 11 ژانویه (20 دی) فرصت دارند تا نسبت به خرید اشتراک یک ساله آن اقدام نمایند. سرویس Now، قیمتی برابر با نصف قیمت سرویس پلی استیشن پلاس دارد و با کالکشن بی نظیر خود از عناوین مختلف، می تواند گیمرها را ساعت ها به خود مشغول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    ایول و خداقوت به سونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی