ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی شارپ امسال ۲۵ تلویزیون عرضه خواهد کرد

سال گذشته، شرکت چینی Hisense، بخش تجارت تلویزیون شارپ در آمریکا را به تملک خود درآورد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از آمریکایی ها غزل خداحافظی از تلویزیون های شارپ را بخوانند اما این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۳:۰۰

سال گذشته، شرکت چینی Hisense، بخش تجارت تلویزیون شارپ در آمریکا را به تملک خود درآورد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از آمریکایی ها غزل خداحافظی از تلویزیون های شارپ را بخوانند اما این شرکت حالا محصولات جدیدی برای رونمایی در ایالات متحده دارد. از تلویزیون های ۳۲ اینچی گرفته تا نمایشگرهای خانگی ۷۵ اینچی که قیمت گذاری آن ها بین ۱۸۹ تا ۳۲۹۹ دلار است.

تلویزیون پرچمدار جدید شرکت از سری Aquos N9000، هفتاد اینچ خواهد بود و وضوح تصویر 4K دارد. مهم ترین قابلیت آن، HDR بودن و بهره گیری از تکنولوژی Quantum Dot است (هر دو این فناوری ها اولین بار است که در تلویزیون های شارپ دیده می شوند). تلویزیون مذکور با قیمت ۳۲۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

یک مدل ۶۵ اینچی و 4K با نمایشگر خمیده نیز با قیمت ۲۹۹۹ دلار به فروش می رسد. N8000 هم از HDR پشتیبانی به عمل می آورد و یک رابط کاربری جدید با یک اپ استور که توسط Hisense ساخته شده نیز روی تمامی تلویزیون های 4K قرار گرفته. مدل های N7000 و N6000 نیز شامل این ماجرا می شوند.

Hisense تاکید دارد که تحت نظارت آن ها، تلویزیون های شارپ هیچگاه دچار افت نخواهند شد و اگرچه تغییراتی صورت پذیرفته اما ۲۰۱۶ نیز مانند سال های گذشته، برای شارپ فوق العاده خواهد بود.

اگرچه Hisense برند شناخته شده ای در آمریکا نیست اما باید نگاهی به آمار و ارقام بیندازید تا متوجه تاثیر جهانی این برند بشوید. Hisense در سال ۲۰۱۵ موفق شد تا پس از سامسونگ و ال جی، در رده سوم فروشندگان تلویزیون در سراسر جهان قرار بگیرد.

این کمپانی قصد دارد تا در آمریکا هم آتش بازی به راه بیندازد و نام خود را کم کم مطرح سازد. از همین روی، شرکت Hisense به تنهایی قرار است ۲۲ تلویزیون جدید در سال ۲۰۱۶ عرضه کند که ۲۰ الی ۶۵ اینچ اندازه دارند.

به عنوان پرچمدار تلویزیون ها، مدل H10 و نمایشگر خمیده اش از تکنولوژی Ultra PureColor Quantum Dot بهره می برند. قیمت این دستگاه ۲۷۹۹ دلار مشخص گشته است که برای تلویزیونی خمیده و 4K بسیار مناسب است. یک مدل ارزان قیمت ۴۳ اینچی هم با قیمت ۳۹۹ دلار قابل خریداری است.

Hisense می گوید مدل های H3 ،H5 ،H7 و H9 در ماه فوریه به بازار عرضه می شوند در حالی که سری H10 برای نیمه دوم امسال برنامه ریزی شده است. سری H8 در ماه آوریل و سری H4 نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱ عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی