ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار عنوان Scalebound تا سال 2017 به تعویق افتاد

در نسل هشتم کنسول ها و بازی های ویدیویی، مایکروسافت تصمیم گرفته که بهای زیادی به عناوین و فرنچایزهای جدید خود بدهد. یکی از این بازی ها Scalebound است که هیدکی کامیا، خالق سری محبوب ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در نسل هشتم کنسول ها و بازی های ویدیویی، مایکروسافت تصمیم گرفته که بهای زیادی به عناوین و فرنچایزهای جدید خود بدهد. یکی از این بازی ها Scalebound است که هیدکی کامیا، خالق سری محبوب Devil May Cry، کارگردانی آن را برعهده دارد. حال، به نظر می رسد برای تجربه بازی باید صبر بیشتری بخرج دهید.

بر اساس اعلام رسمی پلاتینیوم گیمز، استودیو سازنده، انتشار این عنوان به منظور برآورده کردن انتظارات تا سال 2017 به تعویق افتاده است. این استودیو در بیانیه ای گفت:

توسعه بازی به خوبی پیش رفته و ما از این بابت بسیار خشنودیم. اسکیل باند از بزرگترین عناوینی است که تاکنون ساخته ایم؛ یک ماجراجویی حماسی، گیم پلی فانتزی، بخش چند نفره خلاقانه، مبارزات عظیم و ... که همه در یک دنیای زیبا اتفاق می افتند. همیشه آرزوی ساختن عنوانی شبیه اسکیل باند را داشتیم.

با این وجود، برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه و اطمینان از برآورده کردن انتظارات، تصمیم گرفتیم انتشار بازی را تا سال 2017 عقب بیاندازیم. این تاخیر، به ما اجازه می دهد تمامی ویژگی های نوآورانه ای که در سر می پروراندیم را در بازی پیاده کنیم.

اسکیل باند در نمایشگاه E3 2014 به طور انحصاری برای پلتفرم اکس باکس وان معرفی شد. در این عنوان نقش فردی به نام Drew را برعهده خواهید داشت که همراه اژدهایی به ماجراجویی می پردازد. بازی در ابتدا قرار بود سال 2016 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farshadb10
    farshadb10 | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    با این وضع بازیها لازم نیست به خودتون زحمت بدین چون ایکس باکس وانی نموده در برابر ps4

مطالب پیشنهادی