ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد جدید شرکت Onkyo معرفی شد

شرکت ژاپنی Onkyo ادوات صوتی باکیفیتی ارائه می دهد و حالا، ساعتی پیش در نمایشگاه CES، از نسل جدید ایربادهایش با شماره مدل W800BT پرده برداشت. در بین ایربادهای کنونی که گاهی از دستیارهای صوتی و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۴۵

شرکت ژاپنی Onkyo ادوات صوتی باکیفیتی ارائه می دهد و حالا، ساعتی پیش در نمایشگاه CES، از نسل جدید ایربادهایش با شماره مدل W800BT پرده برداشت.

در بین ایربادهای کنونی که گاهی از دستیارهای صوتی و یا پایشگرهای سلامتی برخوردار هستند، محصول جدید Onkyo مورد چندان تازه ای نیست و صرفا می تواند از طریق فناوری بلوتوث، برایتان موسیقی پخش کند.

این در حالیست که توسط مدل یاد شده، می توانید پاسخ تماس های دریافتی خود را نیز بدهید؛ قابلیتی که در برخی ایرپادهای کنونی وجود ندارد و در هنگام دریافت تماس،‌ باید آنها را از گوش خارج کرده و با خود تلفن همراه صحبت کنید که همین امر پس از هزینه بسیاری که برای ایرپاد خود پرداخت کرده اید، کمی ناراحت کننده خواهد بود.

در این میان عمر باتری، یکی از مشخصه های بسیار مهم ایربادهاست و W800BT، می تواند تا ۱۲ ساعت به شکل مداوم موسیقی پخش کند یا ۳۰ ساعت در حالت استندبای باقی بماند که رقمی قابل قبول به شمار می آید. اما نکته ای که برای این محصول چندان قابل قبول نیست، قیمت آن است که به ۲۲۰ پوند می رسد. البته باید منتظر قیمت دلاری و زمان عرضه آن بود و سپس در مورد این محصول اظهار نظر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی