ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از یک تلویزیون دولبه منحصر به فرد رونمایی کرد

چه چیزی بهتر از یک تلویزیون OLED ال جی سراغ دارید؟ شاید دو تلویزیون OLED ال جی که به هم چسبیده باشند. کمپانی مشهور کره ای که طی این چند روز با تلویزیون های استثنایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۰

چه چیزی بهتر از یک تلویزیون OLED ال جی سراغ دارید؟ شاید دو تلویزیون OLED ال جی که به هم چسبیده باشند. کمپانی مشهور کره ای که طی این چند روز با تلویزیون های استثنایی اش همچون تلویزیون رول شونده، حسابی شرکت کنندگان در نمایشگاه CES را تحت تأثیر قرار داده بود، امروز باز هم یکی دیگر از اختراعات فوق العاده اش را به نمایش عموم گذاشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جدیدترین اختراع ال جی یک تلویزیون 55 اینچی دو لبه است، بدین معنی که دو نمایشگر مجزا از پشت به هم چسبیده و باعث شده اند که دستگاه مورد بحث چیزی تحت عنوان پنل پشتی نداشته باشد.

قطر این تلویزیون دارای دو نمایشگر تنها به 4.9 میلی متر می رسد که گودی مختصر لبه هایش، ظاهری مدرن و بسیار چشم نواز به آن بحشیده اند. هدف از تولید این تلویزیون استفاده از آن به عنوان تابلوی راهنما در مکان هایی همچون فرودگاه بوده تا بتوان آن را جایگزین تلویزیون های دوقلویی کرد که هم اکنون در چنین مراکزی استفاده می شوند.

البته روی این تلویزیون منحصر به فرد می توان به عنوان یک وسیله الکترونیکی لوکس هم برای دکوراسیون خانه حساب باز کرد.  هر دو نمایشگر این تلویزیون OLED با وضوح تصویر 1080p هستند و از هر دو طرف می توانند فیش های جداگانه ای بپذیرند.

LG

LG 1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    حالا این که خوشگله و لوکسه به کنار..ولی خدایی چجوری میخواد هم زمان صدای دو تا فیلم رو پخش کنه..اگر با باند های سینما خانگی هم بخواییم به دو طرف خونه صدا برسونیم بازم یه هم همه خاصی ایجاد میشه...همون به درد مکان های عمومی میخوره وگرنه ک تو خونه ما دعوا میشه سره صداش??

  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    جنگ ال جی و سامسونگ هیچ وقت تموم نمیشه.
    هر دو شاهکار های خارق العاده ای انجام میدن.

  • mansor
    mansor | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    ok

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, واقعاآفرین به ال جی , همیشه اینطور تلوزیون های منحنی با صفحه نمایش OLEDنصبت به انواع دیگر تلوزیون ها با صفحه نمایش های نوع دیگر غیراز LED --OLED رنگهای زنده تر و پررنگ تر و بهینه گی واقعی بیشتر و درخشندگی بالاتر و عمق رنگ عالی و بالاتر داشتن و دارن, بازهم میگم دقیقه دقیق همین شرایط در صفحه نمایش تلفن همراه هم هس به ویژه نوع AMOLEDاون

    • مرتضی
      مرتضی | ۱۷ دی ۱۳۹۴

      تو رنگها که اصلا بهینه نیسنن اقای جمالی خیلی خیلی جای کار دارن،این فقط حرف من نیست حرف خیلیاست.پتانسیلش رو دارن ولی فعلا شرکتهای مصرف کننده نتونستن ازش جواب بگیرن،حداقل مدلهایی که تو ایران هست اینطوری بوده.فعلا بهترین رنگها و واقعیترین رنگهارو تو سونی میشه دید.

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۱۷ دی ۱۳۹۴

        درود به شما آقا مرتضی عزیزببخشید که جواب من به شما طولانی شده,سپاسگذارم از وقتی که گذاشتی و به عرایض من جواب دادی, کلمه اصلا بهینه نیستن نمیتونه و واقعیت نداره ! من از شرکتی خاص نگفتم , عرض کردم همیشه اینطور تلوزیون ها ...
        بهترین تلوزیون OLED همینطور که میتونه از جانب سامسونگ باشه از جانب بقیه شرکت ها مانند سونی و ال جی و پاناسونیک و شارپ و...هم میتونه باشه . بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش یعنی LED اختصاصی سامسونگ سوپرآمولد نیس که فقط مخصوص به کارگیری در تلفن همراه های خود سامسونگ باشه ! موضوع همه نیس که بفرمائید همه میدونن به قول شما ! همه هر چیزی میتونن بدونن !موضوع واقعیت آشکار علمی تکنولوژیکی و بازار هس که میگه بهترین و با کیفیت ترین و بهینه ترین صفحه نمایش OLED --LED هس چه در تلفن همراه چه در تلوزیون , صد درصد در این شکی نیست که تکنولوژی مشهور سونی عالیه که در صفحه نمایش هاش در تلوزیون هاش که به کار رفته و به تلفن همراه هاش هم راه پیدا کرده , شکی در این نیس که همه شرکت ها هنوز خیلی باید روی صفحه نمایش هاشون کار کنن تا واقعا بهینه تر و بهتر بشه حتی همین سوپرآمولد سامسونگ که هم اکنون بهترین هس ! به عنوان عرض آخر مقایسه ای به زبان ساده بین بهترین صفحه نمایش LED --OLED و صفحه نمایش LCD میکنم, توجه بفرما: یک حقیقت درمورد LED هس در تلفن همراه که این خصوصیت به شکلی خاص در تلوزیون با این نوع صفحه نمایش هم هس , گفته میشه برای مصرف باطری کمتر در LEDاز تم تیره و عکس سیاه برای صفحه قفل و صفحه اصلی تلفن همراه استفاده کنید(چرا؟) در OLED ومخصوصاLED اون قسمت هایی که سیاه هست در واقع پیکسل خاموش هس و همین باعث مصرف بهینه تر و نمایش زیباتر تصاویر و فیلم میشه, اما همین کار مناسب رو هرگز در یک صفحه نمایشLCD نمیتونید اجرایی کنید چون بی تأثیر هس در مصرف پایین باطری یکی از علت هاش هم همین هس که گفته شده شرکت مشهور اپل قصد داره ازLCD دست برداره و مانند سامسونگ در تلفن همراه هاش از LEDاستفاده کنه , در صفحه نمایش های تلوزیون از نوع OLED هم دقیق بالاترین عمق رنگ و بالاترین درخشندگی و بالاترین زاویه دید و بالاترین کیفیت رنگ وجود داره و قسمت های سیاه در واقع پیکسل های خاموش هس که در انواع دیگر تلوزیون ها با صفحه نمایش های دیگر مانند سونی با LCD و... همچنین چیزی نیس , البته نه اینکه تلوزیون سونی بد باشه برأکس بسیار رنگها رو باکیفیت نشون میده و خود من ازش لذت میبرم , همه شرکت ها و محصولاتشان مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و هیچ کدوم کاملترین نیستن

        • TnT
          TnT | ۱۷ دی ۱۳۹۴

          اگه قرار باشه به اشباع رنگ هم بگن بهینه گی تا حالا سامسونگ جناب عالی بازار تلویزیون رو هم مثل موبایل با صفحه نمایش های بهینش قبضه کرده بود؟
          لابد بهترین تلویزیون هم سامسونگ هست آقای طرفدار بهترین ها و طرفدار غیر تعصبی سامسونگ!فک کنم از نظر شما بزرگترین عیب تلویزیون های سامسونگ هم این باشه که پردازنده exynos 8890 رو به همراه ندارن نه؟ ؛)
          مرد حسابی در مورد موضعی بحث کن که یه ۲ کلمه سواد هم داشته باشی توش

      • abbaskk
        abbaskk | ۱۷ دی ۱۳۹۴

        مثله اینکه تاحالا با اولدهای ال جی روبرو نشدی میدونم اولین تلوزیون جهان که 4kسونی داد ولی بر بهتر بودنش نمیشه ال جی تو یو اچ دیا وتلوزیونهای اولدش که فول اچ دین از فناوری isp استفاده کرده که رنگهای اصلی بتر نشون میدن عمقه تصویر پویای بهتر داره

        • TnT
          TnT | ۱۷ دی ۱۳۹۴

          دوست عزیز شما هر موقع فهمیدی که انواع پنل به ۲ نوع :ips و tft تقسیم میشه بعدش میتونی بیای اینجا کامنت بذاری ،
          در ضمن نکنه فکر کردی سونی و سامسونگ و نیم دوجین شرکت سازنده تلویزیون مغز خر خوردن و از پنل های Tft که فقط تو ساخت مانیتور و صفحه نمایش گوشی های هوشمند استفاده میشه به عل وت سرعت عکس العمل بالاشون تو تعویض رنگ پیکسل ها تو تلویزیون هاشون خصوصا ۴۰ اینچ به بالا و 4k که باید ماکسیسم شارپنس و زنده بودن تصاویر و زاویه دید و... رو داشته باشه استفاده میکنن؟ نه دوست عزیز، این ها همگی توهات و به قولی ایلوژن های جناب عالی هست که به علت نفرتی که از سر حسادت به برخی برند های دنیای تکنولوژی داری،بیانشون میکنی(انکار هم نکن که ما که هیچی خودت هم خندت میگره به این خزوولاتت :) )

مطالب پیشنهادی