ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Street Surfer آشنا شوید: نسل جدیدی از اسکوترهای برقی

احتمالا در برخی از بوستان های تهران اسکوترهای دو چرخ برقی را دیده اید که افراد روی آن می ایستند و این وسیله نقلیه آنها را جا به جا می نماید. شاید در ظاهر استفاده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

احتمالا در برخی از بوستان های تهران اسکوترهای دو چرخ برقی را دیده اید که افراد روی آن می ایستند و این وسیله نقلیه آنها را جا به جا می نماید. شاید در ظاهر استفاده از آنها بسیار آسان به نظر برسد اما هستند کسانی که در حفظ تعادل خود روی این دستگاه ها مشکل دارند و نمی توانند همانند حرفه ای ها با آن حرکت نموده و مانور دهند.

به همین منظور، کمپانی Street Surfer وسیله ای هیبریدی ساخته که یک تخته بالانس به نام Cycle Board روی آن نصب گشته و از این لحاظ محصول مورد بحث، ترکیبی از اسکیت بورد و اسنو بورد به شمار می رود و هدف از این کار نیز هدایت آسان تر این وسیله بوده.

اسکوتر یاد شده امکان کج کردن بورد همانند یک موج سوار بر روی امواج دریا یا مستقیم حرکت نمودن در پیاده رو ها را به کاربر می دهد.

«استریت سِرفِر» با یک بار شارژ قادر خواهد بود بین 24 تا 32 کیلومتر حرکت نماید البته این میزان به وزن فرد و تعداد موانعی که از آنها عبور می کند، بستگی دارد. فرمان تلسکوپی این دستگاه برای افرادی با حداکثر دو متر قد قابل استفاده است و همچنین می توان فرمان آن را به پایین خم نمود تا قابلیت حمل آسان تری در مکان های عمومی داشته باشد.

screen-shot-2016-01-06-at-7-39-38-pm-w600

 

همچنین باید یادآوری کنیم که اختراع مورد بحث قادر است با سرعت 32 کیلومتر در ساعت در خیابان ها حرکت نماید. این سرعت برای یک اسکوتر بسیار زیاد به نظر می رسد اما خوشبختانه دیسک ترمزهای آن در پیشران عقبی باعث می شود تا خیال فردی که سوار آن گشته کاملا جمع باشد.

از دیگر ویژگی های وسیله نقلیه یاد شده باید به جایگاه اتصال تلفن هوشمند، تخته جا به جا شونده، قفل داخلی و بوق اشاره نمود.

در آخر نیز باید بگوئیم این وسیله هنوز به تولید نرسیده و فقط نمونه آزمایشی آن در سالن های نمایشگاه CES در حال حرکت و خودنمایی هستند. سازندگان Street Surfer برای کسب سرمایه لازم برای تولید این دستگاه در نظر دارند از ماه بهمن، کمپینی در وب سایت جمع سپاری کیک استارتر راه اندازی نمایند.

 

screen-shot-2016-01-06-at-7-35-06-pm-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • digiato
    digiato | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    021

مطالب پیشنهادی