ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مراکز خدمات پس از فروش مستقیم هوآوی در ایران راه اندازی می شوند

تلفن های هوشمند هوآوی چندی است که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به واسطه امکانات و قیمت منطقی شان، بسیاری از کاربران کشورمان را با خود همراه کرده اند. اما این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

تلفن های هوشمند هوآوی چندی است که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به واسطه امکانات و قیمت منطقی شان، بسیاری از کاربران کشورمان را با خود همراه کرده اند.

اما این شرکت تا به امروز، خدمات پس از فروش خود را به صورت غیر مستقیم به ایرانی ها ارائه می کرد که حالا براساس بیانیه خبری رسمی آن، قرار است دفاتری را برای این منظور در کشور راه اندازی نماید.

شرکت هواوی در فصل اول سال 2016 میلادی مراکز ارایه سرویس و خدمات پس از فروش مستقیم خود را به منظور ارائه خدمات با کیفیتی در سطح استانداردهای جهانی برای محصولات تلفن هوشمند و تبلت در ایران راه اندازی می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت هواوی در ایران، به زودی این شرکت در راستای یکپارچه سازی سطح ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور ، بهبود سرعت ارائه انواع خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به مراکز خدمات پس از فروش در بیش از 16 شهر اصلی کشور، مراکز مستقیم خدمات پس از فروش خود را راه اندازی می کند ، همچنین نزدیک به 1000 دفتر مجاز نمایندگی ،عملیات دریافت و تحویل کالا را انجام خواهند داد.

از این پس مشتریان برای اطمینان از اصل بودن گارانتی و دریافت اطلاعات مربوط به مدت گارانتی دستگاه خود می توانند از طریق سامانه پیامکی شماره IMEI دستگاه خود را وارد کنند و از اصل بودن کالا و گارانتی "هواوی سرویس" مطلع شوند. همچنین کاربران می توانند جهت آگاهی از محل استقرار نمایدگی های "هواوی سرویس"  در سراسر کشور یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات پس از فروش با مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی تماس حاصل نمایند .

شایان ذکر است هواوی سرویس به منظور دسترسی به سطح بالاتری از رضایتمندی مشتریان ، مدت زمان ارائه خدمات گارانتی محصولات را بهبود بخشیده است. بر این اساس شرایط گارانتی و هزینه دستمزد ارائه خدمات به محصولات خارج از گارانتی نیز در سراسر کشور یکپارچه خواهد شد. کالاهای هوآوی از این پس با 18 ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از تلفن های همراه هوآوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای 6 ماه گارانتی تعویض باتری خواهند بود.

هوآوی اعلام کرده است حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز "هوآوی سرویس" در ایران فقط 3 روز کاری است. همچنین در صورتی که کالای مشتری مشمول شرایط تعویض هوآوی سرویس گردد، بعد از دریافت کالای معیوب تا 48 ساعت موبایل یا تبلت به درب منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mr.masoud
    mr.masoud | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    هواوی پیشرفتش انکار ناپذیره گوشی های جدیدی که تولید کرده نسبت به قیمتشون خیلی عالین و کیفیت ساختشونم خوبه. من الان هانر 6 رو دارم که با قیمتش فوق العاده راضیم .فقط ای کاش وب سایت پشتیبانیس رو واسه ایرانی ها راه مینداخت و اپدیت مخصوص ایران رو ارائه میداد که کاربرای ایرانی واسه ی اپدیت دچار مشکل نشن.الان اپدیت اندروید 5 واسه هانر توی همه جای دنیا به صورت ota اومده حتی اندروید 6 هم به صورت ازمایشی اومده به جز ایران. و کاربرای ایرانی مجبورن رام های کشور های دیگه رو نصب کنن و اینکار بعضی قابلیت های گوشی رو از کار میندازه که باید با تغییر نام چند تا پوشه ی گوشی درستش کرد ولی متاسفانه اکثرا ازین مورد خبر ندارن

  • علی
    علی | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    هواوی برند خوبه .من گوشی آنر۷ رو دارم خیلی هم راضیم??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی