ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون های وایرلس سونی علاوه بر راحتی، کیفیت صدای عالی نیز دارند

سونی امروز در نمایشگاه CES از هدفون های بی سیم و جدیدی رونمایی نمود که علاوه بر داشتن طراحی زیبا و راحت، کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارند. با اینکه این کمپانی ژاپنی در سال ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۳

سونی امروز در نمایشگاه CES از هدفون های بی سیم و جدیدی رونمایی نمود که علاوه بر داشتن طراحی زیبا و راحت، کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارند. با اینکه این کمپانی ژاپنی در سال های اخیر محصولات چندان ویژه ای ارائه نداده بود اما امسال با دست پر به لاس وگاس آمده تا در سال 2016 بتواند مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب نماید.

هدفون های مورد بحث از سیستم حذف نویز دیجیتال بهره مند هستند که به صورت خودکار صداهای پیرامون را تحلیل کرده و تشخیص می دهد کدام حالت صدا برای پخش مناسب تر خواهند بود.

کاهش صداهای آزاردهنده بیرون در این دیوایس بسیار عالی است به طوری که حتی وقتی صدا را در اندازه متوسط تنظیم می نمائید نیز اصوات خارجی به گوش نمی رسند. سونی همچنین با تعبیه یک کلید روی محصول این امکان را برای کاربرانش مهیا نموده تا در صورت تمایل این سیستم را غیرفعال نمایند.

به لطف وجود فناوری بلوتوث، می توان دیوایس یاد شده را با سرعت و به راحتی با اسمارت فون سینک نموده و از محتویات صوتی آن استفاده نمود. سرعت ارتباطی این دستگاه بسیار بیشتر از نمونه های موجود در بازار اعلام شده و در عین حال، کیفیت صدای آن نیز بسیار خوب است.

همچنین جا دارد اشاره کنیم که طراحی گوشی های این هدفون بسیار ارگونومی و راحت بوده و به راحتی روی گوش های فرد می نشینند و هیچ فشار یا آزاری را متوجه او نمی کنند. به ادعای کمپانی سازنده ی این محصول، هدفون های h.ear با یک بار شارژ تا 20 ساعت استفاده را پاسخگو خواهند بود.

در مورد قیمت یا زمان عرضه این دیوایس ها صحبتی مطرح نگشته اما احتمال داده می شود با قیمتی حدود 350 تا 400 دلار برای فروش عرضه گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • shayan
    shayan | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    قیمت عالی نیز دارند:|

  • مهدی
    مهدی | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    هدفون فقط سونی .

    توی این چند سال هم بهترین بوده .

    همه فکر میکردن beats بهتره اما سونی کیفیت بالا پخش رو ارائه میده به جای بلندی صدا .

    • shahryar
      shahryar | ۱۷ دی ۱۳۹۴

      بیتس بدرد هیچ‌DJ و اهنگ سازی نمیخوره
      این هدفون ها برای کسانی هستن که شغلشون اینه
      برای کسلتی هم که بیش از حد به موسیقی اهمیت میدن بهترینه ، مسلما بروسب ۴۰۰ دلاری برای افراد عادی در نظر گرفته نشده

مطالب پیشنهادی