ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت جمع سپاری «Indiegogo»، اکنون به شرکت های بزرگ هم خدمات می دهد

جذب سرمایه عمومی یا به اصطلاح، «جمع سپاری»، تا کنون بیشتر مشخصه ای بوده که استارتاپ های کوچک از آن بهره گرفته اند؛ شرکت های نوپایی که صرفا هرآنچه دارند و ندارند، یک ایده است ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۱۵

جذب سرمایه عمومی یا به اصطلاح، «جمع سپاری»، تا کنون بیشتر مشخصه ای بوده که استارتاپ های کوچک از آن بهره گرفته اند؛ شرکت های نوپایی که صرفا هرآنچه دارند و ندارند، یک ایده است و برای تحقق بخشیدن به آن، باید به روشی سرمایه جذب کنند.

اما در این میان کمپانی های بزرگ چطور؟ حال وب سایت ایندیگوگو اعلام نموده که سرویس «جمع سپاری سازمانی» را افتتاح کرده است؛ سرویسی که به شرکت های بزرگ کمک می کند تا بتوانند برخی ایده های عجیب و غریب خود را استارت بزنند.

در ایندیگوگو و کیک استارتر، می توان پروژه های کوچک و بزرگ بسیاری را از سوی استارتاپ ها مشاهده کرد اما به نظر می رسد طرح جمع سپاری سازمانی، بتواند از طرق دیگری برای کاربران و البته شرکت هایی که گاهی به علت مشکلات بودجه ای، طرح هایی را امتحان نمی کنند، مفید باشد.

باید منتظر ماند و دید در ابتدا، کدام شرکت شناخته شده برای عملی کردن ایده های عجیب و غریبش، به سراغ Indiegogo و جذب سرمایه های عمومی کاربران خواهد رفت. به یاد داشته باشید که همه شرکت های شناخته شده نمی توانند همانند آلفابت، آزمایشگاهی به نام X داشته باشند و سرمایه های بسیاری را برای طرح های شگفت انگیز خود یا همان «مون شات» ها، هزینه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی