ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هیدئو کوجیما به تالار مشاهیر آکادمی هنرهای تعاملی می پیوندد

هیدئو کوجیما، خالق نامی سری بازی متال گیر سالید، قرار است که در ماه آتی میلادی و در طی مراسم D.I.C.E Awards به تالار مشاهیر «آکادمی هنرهای تعاملی و علوم - AIAS» بپیوندد. بنابر اخبار، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

هیدئو کوجیما، خالق نامی سری بازی متال گیر سالید، قرار است که در ماه آتی میلادی و در طی مراسم D.I.C.E Awards به تالار مشاهیر «آکادمی هنرهای تعاملی و علوم - AIAS» بپیوندد. بنابر اخبار، گیرمو دل تورو، کارگردان شناخته شده فیلم های سینمایی، این جایزه را به کوجیما اهدا خواهد کرد. همان طور که احتمالا می دانید، دل تورو و کوجیما، پیش از این قرار بود در پروژه سایلنت هیلز با یک دیگر همکاری کنند که البته ساخت آن متوقف شد.

کوجیما بیست و یکمین شخصی خواهد بود که به تالار مشاهیر آکادمی هنرهای تعاملی خواهد پیوست. پیش از این، افرادی نظیر دن و سم هاوسر (برادران مدیر کمپانی راک استار)، تیم سویینی و دکتر گرگ زشاک (موسس کمپانی Bioware) افتخار عضویت در این تالار را یافته بودند.

مارتین ری، مدیر آکادمی AIAS در سخنان اخیر خود گفته است که:

کارنامه کاری درخشان هیدئو کوجیما، تاثیر شگرفی در شکل گیری صنعت بازی های ویدیویی، روایت سینمایی داستان به همراه درگیر کردن گیمر در تک تک لحظات بازی داشته است. به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین و مورد احترام ترین طراحان تاریخ بازی های ویدیویی، مفتخریم که کوجیما را به تالار مشاهیر خود بیفزاییم.

هیدئو کوجیما در چند وقت اخیر با کمپانی کونامی مشکلات زیادی را تجربه می کرد. مشکلات حقوقی و درگیری هایی نامشخص بر سر نسخه اخیر سری بازی متال گیر سالید، سبب شد که کوجیما برای همیشه از کونامی جدا شود و استودیویی جدید تاسیس کند. در ماه گذشته اعلام شد که کوجیما در حال کار روی عنوانی انحصاری برای پلی استیشن 4 است که البته بعدا، برای پی سی نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • م
    م | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    اﻳﻨﻬﻤﻪ ﺑﺎﺯﻱ ﺳﺎﺯ و ﻛﺎﺭﮔﺮﺩاﻥ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﭼﺮا اﻳﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﺑﺸﻪ?

    • panda
      panda | ۱۹ دی ۱۳۹۴

      بنظرم چون یکی از مهم ترین دلایلی که همه اون آدما می تونن بازی سازی سازی کنن و مشهور بشن و کلا گیم صنعت شده خود این آدمه !

    • اسی
      اسی | ۲۰ دی ۱۳۹۴

      چرا نشه؟؟

مطالب پیشنهادی