ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Redmi 3 شیائومی باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد

شیائومی در حال بازگشتی سریع به بازار از طریق معرفی تلفن های هوشمندی جدید و کارآمد است؛ در همین راستا شرکت مورد بحث با انتشار پوستری روی اینترنت تائید نموده که همانند آنچه قبلاً‌ تحلیل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

شیائومی در حال بازگشتی سریع به بازار از طریق معرفی تلفن های هوشمندی جدید و کارآمد است؛ در همین راستا شرکت مورد بحث با انتشار پوستری روی اینترنت تائید نموده که همانند آنچه قبلاً‌ تحلیل گران خبر داده بودند موبایل بعدی اش یعنی «Redmi 3» باتری با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت.

گنجایش دقیق ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده و شیائومی می گوید این مقدار انرژی را تقریباً در باتری با ابعادی مشابه آنچه در Redmi 2 به کار رفته بود جای داده. این مهم از طریق فناوری میسر گشته که به آنها اجازه داده بدون تغییر اندازه های باتری گنجایش آن را دو برابر نمایند.

آنچه در بالا آمد به این معناست که Redmi 3 پس از معرفی در روز ۱۲ ژانویه (مصادف با ۲۲ دی) کماکان ضخامتی ۸.۵ میلیمتری خواهد داشت در حالی که می تواند با یکبار شارژ احتمالاً دو روز پاسخگوی استفاده های معمول کاربران باشد.

بر طبق شنیده ها دیوایس مورد بحث دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD خواهد بود، به چیپست اسنپدراگون ۶۱۶ تجهیز شده، دوربین هایی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارد و بدنه اش هم فلزی است. نظر شما در رابطه با این محصول چیست و فکر می کنید تا چه حد قادر خواهد بود کاربران را به خود جلب کرده و بر سودآوری شرکت سازنده اش اثرگذار باشد؟

redmi-3-launch

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mjavad
    mjavad | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    اسکرینش خدا کنه حداقل ips باشه
    حسگر اثر انگشتم داشته باشه دیگه چه بهتر

  • حامد
    حامد | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    باتری قوی زدن هنر نیست
    مدیریت مصرف مهمه که این شرکت چینی هنوز تو این زمینه ضعیفه

  • aria
    aria | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    شارژدهی ردمی نوت ۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خارق‌العاده نبود. امیدوارم این یکی بهتر باشه.

مطالب پیشنهادی