ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسنجر فیسبوک ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد

فیسبوک امروز رسما اعلام کرد که اپلیکیشن مسنجر این شرکت، ماهانه بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. طی یک سالی که گذشت، فیسبوک قابلیت ارسال استیکر، گیف، ویدیوهای زنده، عکس و حتی فرستادن پول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

فیسبوک امروز رسما اعلام کرد که اپلیکیشن مسنجر این شرکت، ماهانه بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. طی یک سالی که گذشت، فیسبوک قابلیت ارسال استیکر، گیف، ویدیوهای زنده، عکس و حتی فرستادن پول برای اعضای خانواده و دوستان را هم امکان پذیر کرد. حتی برای استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به داشتن اکانت متصل به فیسبوک هم نیست.

مکالمات از این پس قابلیت شخصی سازی با تعویض رنگ ها، نقاشی روی عکس ها، اسامی مستعار و اموجی ها را دارند. مکانی که کاربر در آن لحظه حاضر است نیز به راحتی قابل اشتراک گذاری است و کسب و کارها هم می توانند استفاده بهینه ای از سرویس محبوب فیسبوک داشته باشند.

چندی پیش نیز، دیوید مارکوس، یکی از مدیران بالا رتبه محصولات پیام رسان فیسبوک اعلام نموده بود که در حال توسعه دستیار دیجیتالی به نام M هستند. M یک هوش مصنوعی همانند کورتانا و سیری است، با این تفاوت که توسط انسان ها آموزش داده می شود و نیازهای شان ر می شناسد.

خرداد ماه امسال بود که فیسبوک رسما تعداد کاربران فعال مسنجر خود را 700 میلیون نفر اعلام کرد. حالا این رقم طی مدت زمانی اندک با نرخ رشد قابل توجهی همراه بوده و صد میلیون نفر به آن اضافه شده است. گویا تمامی تغییراتی که به آن اشاره کردیم بالاخره تاثیر گذاشته اند. باید دید تا انتهای سال 2016 این رقم از مرز یک میلیارد گذر خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی