ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن تیوال؛ مرجعی خبری برای دوستداران هنر

اگر عاشق دیدن تئاتر هستید، و رفتن به کنسرت های موسیقی یکی از تفریحات مورد علاقه شماست، اپلیکیشن تیوال را از دست ندهید. با داشتن این اپ روی موبایل نه تنها از جدیدترین اخبار عالم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

اگر عاشق دیدن تئاتر هستید، و رفتن به کنسرت های موسیقی یکی از تفریحات مورد علاقه شماست، اپلیکیشن تیوال را از دست ندهید. با داشتن این اپ روی موبایل نه تنها از جدیدترین اخبار عالم هنر، از سینما و تئاتر و موسیقی گرفته تا شعر و ادب و هنرهای تجسمی مطلع می شوید، بلکه در جریان آخرین کنسرت ها و تئاترهای در حال برگزاری هم قرار می گیرید و می توانید از طریق همین اپ به رزرو بلیط اقدام کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تئاتر، موسیقی، سینما، شعر و ادب، هنرهای تجمسی، عکاسی و گردشگری موضوعاتی هستند که در اپلیکیشن تیوال پوشش داده می شوند؛ هم به صورت متنی و هم به شکل گزارشات تصویری.

خوشبختانه اپلیکیشن تیوال همزمان با وبسایتش به طور مرتب بروزرسانی می شود، و پوشش نسبتا خوبی از اخبار هنری داخل کشور دارد، بنابراین با داشتن آن در موبایل هایتان دیگر به مرجع دیگری برای اطلاع از آخرین کنسرت ها و تئاترها و ... احتیاج نخواهید داشت.

Tiwall 2
برای تماشا در ابعاد اصلی کلیک کنید

بخشی در اپلیکیشن تحت عنوان "برنامه های نزدیک" هم وجود دارد که اگر GPS تان را روشن کنید، بسته به موقعیتی که در آن هستید به شما رویدادهایی که دور و اطرافتان در حال برگزاری اند را معرفی می کند.

حالا به طور مثال اگر با استفاده از این قابلیت کنسرت جذابی پیدا کردید و قصد شرکت در آن را داشتید، می توانید به راحتی از طریق اپ بلیط هایش را هم به صورت اینترنتی رزرو کنید و آن وقت با خیالی آسوده به سمت محل برگزاری کنسرت راه بیفتید.

تیوال اپلیکیشن کم حجمی است و رابط کاربری سبکی دارد، به همین خاطر برای بروزرسانی معطلتان نمی کند و به سرعت شما را در جریان جدیدترین اخبار و رویدادها قرار می دهد. هر چند که رنگ های به کار گرفته شده در قالبش مرده و بی روح هستند و بی نظمی فونت ها از جذابیت بصری اپلیکیشن کاسته اند.

این ظاهر نچسب به همراه خطای اتصال به اینترنت،‌ شاید تنها مشکلات اپلیکیشن تیوال باشند که امیدوارم در نسخه های بعدی اپ چاره ای برایشان اندیشیده شود. تیوال به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران اندروید و ویندوزفون قرار گرفته و به نظر می رسد که باید در آینده ای نزدیک شاهد عرضه نسخه ای از آن برای کاربران آیفون و آیپد هم باشیم.

تیوال

تیوال

سازنده: انسان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوزفون حجم: 5 / 1.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    دیجی حالا که بحث اپ شد نمیخوای یه دستی به سرو روی اپ خودت بکشی
    یا حداقل امکان ورود به اکانتو فراهم کنی؟!

مطالب پیشنهادی